Ezt az 5 mozdulatot csináld meg reggeli előtt, ha szeretnél turbó tempóban fogyni
Leolvasztják a kilókat
Serkentik az anyagcserét.

nagykep?cikkid=168120&kep=nyujtas terd1-lead

Dia

	Miután egy kicsit bemelegítésként átmozgattad az ízületeidet, feküdj hanyatt, húzd fel az egyik térded, kulcsold össze rajta a kezed, és húzd a hasad felé. Nagyjából egy percig végezd a gyakorlatot, majd válts lábat. Ha fel vagy puffadva, érdemes többször is ismételni, ugyanis a gyakorlat segíti a bélmozgást és az emésztést.

Miután egy kicsit bemelegítésként átmozgattad az ízületeidet, feküdj hanyatt, húzd fel az egyik térded, kulcsold össze rajta a kezed, és húzd a hasad felé. Nagyjából egy percig végezd a gyakorlatot, majd válts lábat. Ha fel vagy puffadva, érdemes többször is ismételni, ugyanis a gyakorlat segíti a bélmozgást és az emésztést.

Dia

	A jóga kobra pózához feküdj hasra, majd támaszkodj meg a karjaidon, és homorítsd a hátad. Tartsd magad nagyjából fél percig, majd ereszkedj vissza. Ismételd a gyakorlatot három-öt alkalommal! A kobra nemcsak a hátadat mozgatja át alaposan, de az emésztést is serkenti, sőt, segít leküzdeni a hasi izomlázat.

A jóga kobra pózához feküdj hasra, majd támaszkodj meg a karjaidon, és homorítsd a hátad. Tartsd magad nagyjából fél percig, majd ereszkedj vissza. Ismételd a gyakorlatot három-öt alkalommal! A kobra nemcsak a hátadat mozgatja át alaposan, de az emésztést is serkenti, sőt, segít leküzdeni a hasi izomlázat.

Dia

	A lábizmok nyújtásához és a derekad alapos átmozgatásához ülj le összezárt lábakkal, és 30-szor nyújtózz a kezeiddel a lábujjaid felé. A gyakorlatot terpeszben előre vagy oldalra hajlásokkal is kombinálhatod. A nyújtás emésztésserkentő hatása mellett a lábaidban élénkíti a keringést.

A lábizmok nyújtásához és a derekad alapos átmozgatásához ülj le összezárt lábakkal, és 30-szor nyújtózz a kezeiddel a lábujjaid felé. A gyakorlatot terpeszben előre vagy oldalra hajlásokkal is kombinálhatod. A nyújtás emésztésserkentő hatása mellett a lábaidban élénkíti a keringést.

Dia

	A jógában cipész pózként ismert gyakorlathoz ülj le, tedd össze egymással szembefordítva a talpaidat, nyomd enyhén lefelé a combjaidat, és hajolj kissé előre, a lábfejeiden nyugvó kezeid felé. Tartsd meg a pózt nagyjából egy percig, hiszen ez segít a székrekedéstől, puffadástól megszabadulni, sőt, a belső combizmokat is szépen nyújtja.

A jógában cipész pózként ismert gyakorlathoz ülj le, tedd össze egymással szembefordítva a talpaidat, nyomd enyhén lefelé a combjaidat, és hajolj kissé előre, a lábfejeiden nyugvó kezeid felé. Tartsd meg a pózt nagyjából egy percig, hiszen ez segít a székrekedéstől, puffadástól megszabadulni, sőt, a belső combizmokat is szépen nyújtja.

Dia


                        	Egyenesen állva ne feledkezz el a vállaid, karjaid átmozgatásáról se. Ehhez részben elvégezheted mindkét irányban ötször ezt a vállat nyújtó könyökfogásos gyakorlatot, vagy csinálhatsz 30 előre és 30 hátra vállkörzést. A karok átmozgatása segít élénkíteni a keringést a végtagokban.

Egyenesen állva ne feledkezz el a vállaid, karjaid átmozgatásáról se. Ehhez részben elvégezheted mindkét irányban ötször ezt a vállat nyújtó könyökfogásos gyakorlatot, vagy csinálhatsz 30 előre és 30 hátra vállkörzést. A karok átmozgatása segít élénkíteni a keringést a végtagokban.

Ezt is szeretjük
Fotó: