Ezt az 5 mozdulatot csináld meg reggeli előtt, ha szeretnél turbó tempóban fogyni
Leolvasztják a kilókat
Serkentik az anyagcserét.

nagykep?cikkid=168120&kep=nyujtas terd1-lead
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha szeretnéd egy kevés mozgással javítani a diétád hatékonyságát, akkor nagyon érdemes azt reggeli időpontra, méghozzá étkezés előttre időzíteni. A reggelit megelőző edzés nagyon megpörgeti az anyagcserét, aminek a fogyásra, sőt, a vérzsírszintre gyakorolt jótékony hatását kutatás is bizonyítja. Nem kell azonban feltétlenül nagyon kemény, ugrálós, izzadós gyakorlatokkal kezdeni a napot. Elég, ha nagyjából 15 perc alatt, 100-150 kalóriát elégetve elvégzed ezeket az egyszerű nyújtó-erősítő gyakorlatokat, melyek ugyan nagyon nem izzasztanak meg, mégis élénkítik az emésztést és a keringést. Mutatjuk, hogyan csináld őket!

A legjobb zsírégető mozgásformák

Ha szeretnél igazán intenzívvé tenni a zsírégetést, akkor ezeket a sportokat a legérdemesebb kipróbálnod. Még hatékonyabbak, mint ha futnál!

Ezt is szeretjük