2 hét, 5 kiló
Könnyű, zsírégető diéta
Nyáron senkinek sincs kedve a konyhában aszalódni. Ha te is inkább egy könnyű, frissítő diétát próbálnál ki, vágj bele!

Ez is érdekelhet

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Le az impulzusvásárlással! Válts át online-ra (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

beauty and style

Így viseld a metálszíneket ízlésesen: most nagyon divatosak »

Puhítja a bőrt és feltölti antioxidánsokkal: házi testradír zöld teával »

Ez a frizura irtó divatos idén: a legjobb shag fazonok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan nem is a koplalás és az akaraterő hiánya miatt ódzkodnak a fogyókúráktól, hanem azért, mert túl bonyolultnak és időigényesnek tartják az ételek elkészítését, így a mintaétrendek követését is. Ha te is így érzel, jó hírünk van, ugyanis egyáltalán nem kell konyhatündérnek lenned ahhoz, hogy belevágj diétánkba, sőt, a sütőt is csak néhány alkalommal kell használnod.

Könnyű zsírégető diétánk csupa ízletes, gyorsan és egyszerűen elkészíthető ételből áll, a fogyást pedig a menüben szereplő vitamindús fogások, a friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a csökkentett kalóriamennyiség - körülbelül napi 1500 kalória - garantálja.

A diéta segítségével a két hét alatt akár 5 kilót is leadhatsz, miközben csupa egészséges finomságot eszel, és egy percig sem leszel éhes.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: turmix egy pohár zsírszegény joghurtból, fél csésze málnából, egy evőkanál mandulával megszórva.
Ebéd: szendvics két teljes kiőrlésű kenyérből, megtöltve light majonézes, hagymás, borsos, mustáros tojássalátával, illetve két-három salátalevéllel.
Vacsora: grillezett pulykamell párolt zöldbabbal.

2. nap

Reggeli: zsírszegény joghurt áfonyával és naranccsal.
Ebéd: teljes kiőrlésű pita, megtöltve grillezett csirkehús-darabokkal, spenótlevelekkel, paradicsomkarikákkal.
Vacsora: zöldségsaláta fejes salátából, zsírszegény sajtból, paradicsomból, uborkából, paprikából.

3. nap

Reggeli: fél csésze zsírszegény sajt barackkal és bogyósgyümölcsökkel, néhány szem pisztáciával.
Ebéd: zöldségsaláta tojással és grillezett csirkemell-darabokkal, uborkával, fejes salátával, zsírszegény joghurtos-kapros öntettel.
Vacsora: teljes kiőrlésű főtt tészta paradicsomszósszal és spenótlevelekkel.

4. nap

Reggeli: paradicsomos, zsírszegény sajtos szendvics két nagyon vékony szelet teljes kiőrlésű kenyérből.
Ebéd: grillezett pulykahús spenótlevelekkel, egy csésze bogyósgyümölcs.
Vacsora: saláta fejes salátából, piros húsú paprikából, narancsból, barackból.

5. nap

Reggeli: turmix fél banánból, két deci zsírszegény tejből, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Ebéd: csirkehúsos szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, vegyes zöldségsalátával.
Vacsora: zöldségsaláta zöldbabból, spenótból, fejes salátából és káposztából, egy alma, egy kis darab zsírszegény sajt.

6. nap

Reggeli: egy pohár zsírszegény joghurt nektarinnal és mandulával.
Ebéd: grillezett csirkemellfilé vegyes zöldségsalátával, egy narancs.
Vacsora: teljes kiőrlésű főtt tészta paradicsomszósszal és spenótlevelekkel.

7. nap

Reggeli: müzli cukormentes szárított gyümölcsökkel, egy csésze zsírszegény tej.
Ebéd: vegyes zöldségsaláta tojással és zsírszegény sajttal.
Vacsora: tonhal paradicsomsalátával.

8. nap

Reggeli: turmix fél pohár zsírszegény joghurtból, fél csésze ananászból.
Ebéd: tonhalas szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, paprikával, spenótlevelekkel.
Vacsora: gyümölcssaláta bogyósgyümölcsökből, egy pohár zsírszegény joghurt.

9. nap

Reggeli: turmix fél pohár zsírszegény joghurtból, két barackból vagy nektarinból.
Ebéd: szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, csirkehússal, salátalevelekkel, uborkával, paradicsommal.
Vacsora: zöldségsaláta sárgarépából, paradicsomból, egy kevés csirkehússal, két evőkanál zsírszegény joghurtos öntettel.

10. nap

Reggeli: müzli zsírszegény tejjel, néhány banánkarikával.
Ebéd: mediterrán zöldségsaláta uborkából, paradicsomból, feta sajtból, salátalevelekkel, olívabogyóval.
Vacsora: grillezett halhús, paradicsomsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

11. nap

Reggeli: zsírszegény joghurt müzlivel és növényi magvakkal, egy banán fele.
Ebéd: hideg gyümölcsleves, egy müzliszelet.
Vacsora: gyümölcssaláta eperből, barackból, ananászból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér egy fél szelet grillezett pulykahússal.

12. nap

Reggeli: egy pohár zsírszegény joghurt növényi magvakkal.
Ebéd: babsaláta fokhagymával, egy fél lime levével, egy teáskanál extra szűz olívaolajjal, két-három friss bazsalikomlevéllel, uborkával, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Vacsora: zöldségsaláta uborkából, paprikából, paradicsomból, néhány szem cseresznye.

13. nap

Reggeli: rántotta olívaolajon sütve egy egész tojásból és két tojásfehérjéből, uborka, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Ebéd: gyümölcssaláta, egy pohár zsírszegény joghurt növényi magvakkal.
Vacsora: grillezett csirkemellfilé, vegyes zöldségsaláta.

14. nap

Reggeli: fél csésze zsírszegény sajt, egy csésze vegyes bogyósgyümölcs, egy csésze zsírszegény tej.
Ebéd: saláta három csésze spenótból, egy szelet grillezett csirkemell, fél csésze eper.
Vacsora: babsaláta paradicsommal, olívaolajjal, néhány darab zsírszegény sajttal.

Tízóraira és uzsonnára ízlés szerinti gyümölcsöt, zöldséget, vagy növényi magvakat fogyassz.

Fontos!
A diéta két hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Ezt is szeretjük