Így hat a szervezetedre, ha napi 2 kanál kendermagot eszel!
Meg fogsz lepődni!
Minden megvan benne, ami a fogyáshoz kell!

Ez is érdekelhet

Nemzetközi ízélményekkel vár a budapesti ÁRKÁD (x)

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

beauty and style

Sikkes és nőies: mutatjuk a legszebb virágmintás blúzokat, árral, lelőhellyel »

Mintás mintással? Ezt a szabályt kövesd, hogy nőies legyen az összhatás »

A legjobb micellás vizek körképe érzékeny, száraz bőrre »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kendermag szó hallatán legtöbbek lelki szemei előtt egy fekete-fehér pettyegetett tyúk jelenik meg. Magát a gabonát kevesen fogyasztják.

Pedig megérné közelebbi ismeretséget kötnöd vele, ha szeretnéd felgyorsítani az anyagcserédet, szívesen leadnál pár fölös kilót.

Mi van a kendermagban?

Az enyhén mogyorós ízű kendermag komoly egészségügyi előnye, hogy rendkívül gazdag esszenciális zsírokban, többek között omega-6 és omega-3 zsírsavakat tartalmaz.

A 30%-os zsírtartalom mellett 25%-ban jó minőségű fehérjéket is tartalmaz. Csak összehasonlításképpen: a chia magban és a lenmagban 16-18%-nyi van csupán.

A kendermag emellett kiváló E-vitamin-forrás, valamint bővelkedik olyan fogyáshoz nélkülözhetetlen ásványi anyagokban, mint a foszfor, a vízhajtó hatású kálium, a nátrium, a magnézium, a kén, a kalcium, a vas és a cink.

Így hat a szervezetedre napi 2 kanál kendermag

Mivel kiváló rostforrás - 20%-ban oldható, 80%-ban oldhatatlan rostokat tartalmaz -, kellő mennyiségű folyadék fogyasztása mellett mintegy átmossa a bélrendszert, megszabadít az emésztést és a fogyást nehezítő salakanyagoktól, megszünteti a puffadást - ráadásul a cukorbetegség rizikóját is minimalizálja.

Ehhez a hatáshoz elegendő mindössze napi két kanállal fogyasztanod belőle. A kendermagot egyszerűen rakhatod a reggeli joghurtodba vagy müzlidbe. De a pirított kendermagot a többi gabonához hasonlóan akár meg is főzheted - mint a zabpelyhet -, vagy összetörve, kenyérre kenhető kenceként is felhasználhatod.

Ezt is szeretjük