Haslapító, emésztésserkentő és finom
Próbáld ki a kefirkúrát!
Az élőflórás kefir javítja az anyagcserét és fogyaszt.

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Újból fehér lesz a ruha besárgult hónalja, ha ezt használod rá: csak a konyháig kell menni érte »

Mélyen hidratálják a bőrt és csökkentik a ráncokat: ceramidok nélkül nincs szép bőr »

Szuper egyszerű félkonty sietős napokra: 5 perc alatt elkészülsz vele »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A savanyított tejtermékek emésztésre gyakorolt pozitív hatásáról sok helyen olvashattál már. Ahhoz azonban, hogy valóban élvezhesd emésztésjavító, immunerősítő hatását, probiotikus változatot kell választanod.

Különösen a téli hónapokban érdemes beiktatnod az étrendedbe például az élőflórás kefirt, hiszen ilyenkor a szezonális zöldségek és gyümölcsök hiányában könnyen lelassul az emésztés, illetve felkúsznak a plusz kilók.

Emésztésserkentő kefirkúra

A pasztörizált tejből előállított kefir a tejsavbaktériumok mellett élesztőgombát is tartalmaz - ez utóbbiból adódóan kis mennyiségű alkohol és szén-dioxid is képződik az erjedési folyamat során.

A probiotikus tejtermékeknek, így az élőflórás kefirnek is egyik nagy előnye, hogy segít helyreállítani a bélflóra egyensúlyát - amely a mindennapi stressz, antibiotikum-szedés vagy éppen alkoholfogyasztás következtében könnyen felborulhat. Ennek eredményeképpen pedig gyengül az immunrendszer, és emésztési problémák, puffadás alakul ki.

Puffadás ellen

A kefir segít visszatelepíteni a jótékony baktériumokat a bélrendszerbe, serkenti az anyagcsere-folyamatokat, segítve ezzel a fogyást. Megszünteti a fölösleges gázképződést - így nemcsak a közérzeted javul, de hasad is laposabb lesz -, sőt, rendszeres fogyasztásával a vér koleszterinszintje is javítható.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy adag zabkása - dióval, lenmaggal, reszelt almával, fahéjjal.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir, egy marék sózatlan mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt zöldségkörettel.
Uzsonna: egy adag kefires zöldségkoktél - sárgarépából és petrezselyemből.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel.

2. nap

Reggeli: egy pohár kefir pár kanál zabpehellyel, almával.
Tízórai: egy csésze zöld tea, egy kis adag gyümölcssaláta.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal barna rizzsel.
Uzsonna: egy pohár élőflórás kefir, pár szem korpás keksz.
Vacsora: egy tányér zöldségleves.

3. nap

Reggeli: két lágy tojás paradicsommal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal.
Tízórai: egy marék mandula, egy alma.
Ebéd: egy tányér kefires-tejfölös cukkinifőzelék.
Uzsonna: egy narancs pár szem puffasztott búza.
Vacsora: egy tányér hideg uborkaleves kefirrel.

Ezt is szeretjük