10 kiló mínusz a fiatalító kaukázusi diétával
Mintaétrenddel
A növényi táplálékokon és élőflórás tejtermékeken alapuló kaukázusi étrend segít a fogyásban.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

3 természetes hajvilágosító módszer, ha télen is napszítta tincseket szeretnél »

Elrontottad a szemsminkedet? Ettől az 1 perces trükktől profi munkának fog tűnni »

A téli szezon legdivatosabb hajszínei és frizurái: a természetes nőiesség a fodrászok új mottója »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Abházia a Kaukázus gerincétől a Fekete-tenger keleti partjáig terjedő, mindössze 7700 négyzetkilométeres Grúziához tartozó terület. Az itt élő népek hosszú életükről és egészségükről híresek.

Az abházok körében cseppet sem ritka, hogy megérik a századik születésnapjukat, a túlsúly pedig ismeretlen számukra. Mindez a kristálytiszta levegőnek, a sok mozgásnak, valamint a növényi táplálékokban gazdag étrendnek köszönhető.

Így kövesd a kaukázusi diétát!

A kaukázusi diéta alapját teljes kiőrlésű gabonafélék, nyers vagy párolt zöldségek, gyümölcsök alkotják. Fontos, hogy minél megbízhatóbb forrásból igyekezz beszerezni táplálékaidat, részesítsd előnyben a biotermékeket. Ezeknek magasabb a vitamin- és ásványianyag-tartalma, sejtvédő, fiatalító antioxidánsokban gazdagabbak.

A rostban és növényi savakban bővelkedő zöldségek, gyümölcsök segítenek átmosni az emésztőrendszert, megszabadítják a szervezetet a lerakódott salakanyagoktól. Fogyassz több almát, bogyós gyümölcsöt, uborkát, paradicsomot - segítenek megszabadulni a pluszkilóktól, és helyreállítják tested vízháztartását.

Az abházok étrendjében kevés hús szerepel, inkább növényi fehérjeforrásokat fogyasztanak: egyél több babot, lencsét, borsót!

Tejtermékek az étrendben

A tejtermékek is az étrend fontos részét képezik: fogyassz tejet, túrót, illetve élőflórás kaukázusi kefirt. Ez utóbbi segíti az emésztési folyamatokat, megszünteti a puffadást, valamint erősíti az immunrendszert. Fogyassz belőle napi két-három alkalommal. Ha szeretnél többet tudni a kaukázusi emberek életmódjáról, kattints korábbi cikkünkre.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, kecskesajt, uborka, egy pohár kaukázusi kefir.
Tízórai: egy marék aszalt sárgabarack.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, 10 dkg grillezett csirkemell, 10 dkg párolt vegyes zöldség.
Uzsonna: egy pohár kaukázusi kefir.
Vacsora: két közepes héjában sült krumpli juhtúróval, paradicsommal.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy pohár kaukázusi kefir.
Ebéd: 15 dkg grillezett padlizsán, egy bögre hajdina, egy marék mandula.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: 10 dkg zsírszegény túró áfonyával.

3. nap

Reggeli: egy pohár kaukázusi kefir zabpehellyel és lenmaggal, egy alma.
Tízórai: egy marék aszalt vörös áfonya.
Ebéd: egy adag lencsefőzelék - teljes kiőrlésű liszttel sűrítve -, egy szelet gabonafasírt.
Uzsonna: egy marék tökmag.
Vacsora: egy adag zöldsaláta, kaukázusi kefirrel leöntve.

OLVASD EL EZT IS!

kaukazusi
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így adj le 10 kilót!

Ezt is szeretjük