10 kiló mínusz a fiatalító kaukázusi diétával
Mintaétrenddel
A növényi táplálékokon és élőflórás tejtermékeken alapuló kaukázusi étrend segít a fogyásban.

beauty and style
Top olvasott cikkek

Abházia a Kaukázus gerincétől a Fekete-tenger keleti partjáig terjedő, mindössze 7700 négyzetkilométeres Grúziához tartozó terület. Az itt élő népek hosszú életükről és egészségükről híresek.

Az abházok körében cseppet sem ritka, hogy megérik a századik születésnapjukat, a túlsúly pedig ismeretlen számukra. Mindez a kristálytiszta levegőnek, a sok mozgásnak, valamint a növényi táplálékokban gazdag étrendnek köszönhető.

Így kövesd a kaukázusi diétát!

A kaukázusi diéta alapját teljes kiőrlésű gabonafélék, nyers vagy párolt zöldségek, gyümölcsök alkotják. Fontos, hogy minél megbízhatóbb forrásból igyekezz beszerezni táplálékaidat, részesítsd előnyben a biotermékeket. Ezeknek magasabb a vitamin- és ásványianyag-tartalma, sejtvédő, fiatalító antioxidánsokban gazdagabbak.

A rostban és növényi savakban bővelkedő zöldségek, gyümölcsök segítenek átmosni az emésztőrendszert, megszabadítják a szervezetet a lerakódott salakanyagoktól. Fogyassz több almát, bogyós gyümölcsöt, uborkát, paradicsomot - segítenek megszabadulni a pluszkilóktól, és helyreállítják tested vízháztartását.

Az abházok étrendjében kevés hús szerepel, inkább növényi fehérjeforrásokat fogyasztanak: egyél több babot, lencsét, borsót!

Tejtermékek az étrendben

A tejtermékek is az étrend fontos részét képezik: fogyassz tejet, túrót, illetve élőflórás kaukázusi kefirt. Ez utóbbi segíti az emésztési folyamatokat, megszünteti a puffadást, valamint erősíti az immunrendszert. Fogyassz belőle napi két-három alkalommal. Ha szeretnél többet tudni a kaukázusi emberek életmódjáról, kattints korábbi cikkünkre.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, kecskesajt, uborka, egy pohár kaukázusi kefir.
Tízórai: egy marék aszalt sárgabarack.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, 10 dkg grillezett csirkemell, 10 dkg párolt vegyes zöldség.
Uzsonna: egy pohár kaukázusi kefir.
Vacsora: két közepes héjában sült krumpli juhtúróval, paradicsommal.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy pohár kaukázusi kefir.
Ebéd: 15 dkg grillezett padlizsán, egy bögre hajdina, egy marék mandula.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: 10 dkg zsírszegény túró áfonyával.

3. nap

Reggeli: egy pohár kaukázusi kefir zabpehellyel és lenmaggal, egy alma.
Tízórai: egy marék aszalt vörös áfonya.
Ebéd: egy adag lencsefőzelék - teljes kiőrlésű liszttel sűrítve -, egy szelet gabonafasírt.
Uzsonna: egy marék tökmag.
Vacsora: egy adag zöldsaláta, kaukázusi kefirrel leöntve.

OLVASD EL EZT IS!

kaukazusi
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így adj le 10 kilót!

Ezt is szeretjük