Kemény, de hatékony: 10 gyakorlat a személyi edzőtől, ami tökéletes vállat és karokat farag
Ezekkel a gyakorlatokkal könnyen formálhatod a puha, lógó felkart és formátlan vállakat.

8
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Bár a legtöbben az úszógumijuktól és a fenekükön vagy a combjukon levő feleslegtől szeretnének megszabadulni, az álomalak eléréséhez nem maradhatnak el a vállakat és karokat erősítő gyakorlatok sem.

Még nem késő, ha feszes, tónusos karokat szeretnél nyárra, viszont keményen és kitartóan kell végrehajtanod az alábbi remek kis gyakorlatsort, ami segít majd a céljaid elérésében.

Karizomgyakorlatok a személyi edzőtől

Vágó Evelin személyi edző, sportrehabilitációs tréner szerint a karizomgyakorlatok végrehajtása közben nagy figyelmet kell fordítani a könyök és a csukló helyzetére, valamint arra, hogy a lapockákat hogyan tartod, meg tudod-e magad egyenesen és stabilan tartani a gyakorlat végrehajtásakor.

A személyi edző szerint, ha azt veszed észre, hogy a súlyzós gyakorlat közben nem vagy képes megtartani magad, azaz elfordulsz, vagy törzsből kompenzálsz, akkor először csak súly nélkül dolgozz, és gyakorolj a tükör előtt.

A formás vállak esztétikai szempontból sem elhanyagolandók. Mutatjuk, melyek azok a gyakorlatok, amelyeket otthon is könnyedén kivitelezhetsz. Ha nincs súlyzód, egy másfél literes vizes palackot is használhatsz!

Borító-és ajánlóképek: Csabai Kristóf

Ezt is szeretjük