Jobbak, mint a futás: 5 zsírgyilkos kardió mozgásforma, amivel 20 perc alatt végzel
Ha naponta megcsinálod, azonnal be fog indulni a fogyás.

nagykep?cikkid=169721&kep=hasizmok edzes-lead

Dia

	Ugrókötelezés közben 20 perc alatt 250 kalóriától szabadulsz, ráadásul ehhez a sporthoz tényleg nem kell semmilyen felszerelés sem, csak egy kötél. Az ugrálást gyorsan megtanulhatod izgalmas elemekkel kombinálni, így az edzés sokat veszít monoton jellegéből.

Ugrókötelezés közben 20 perc alatt 250 kalóriától szabadulsz, ráadásul ehhez a sporthoz tényleg nem kell semmilyen felszerelés sem, csak egy kötél. Az ugrálást gyorsan megtanulhatod izgalmas elemekkel kombinálni, így az edzés sokat veszít monoton jellegéből.

Dia

	Ha nem szeretnél sok időt futással tölteni, akkor az edzést lerövidítheted, ha növeled az intenzitás, ehhez pedig tökéletes a lépcsőzés. Ha lépcsőn futsz felfelé, azzal 20 perc alatt 366 kalóriát égetsz, míg ha ugrálással és más gyakorlatokkal kombinálod a mozgást, akár ennél is feljebb tornázhatod az elégetett kalóriamennyiséget.

Ha nem szeretnél sok időt futással tölteni, akkor az edzést lerövidítheted, ha növeled az intenzitás, ehhez pedig tökéletes a lépcsőzés. Ha lépcsőn futsz felfelé, azzal 20 perc alatt 366 kalóriát égetsz, míg ha ugrálással és más gyakorlatokkal kombinálod a mozgást, akár ennél is feljebb tornázhatod az elégetett kalóriamennyiséget.

Dia

	Ha szívesen járnál edzőterembe, akkor érdemes kezdésként egy könnyebb, rövidebb táncos órára beiratkozni, mely nagyon sok izomcsoportot megmozgat, formálja az alakod, és minden tíz percben 70-100 kalóriát éget el. Amennyiben nem szívesen mozogsz csoportban, online is találhatsz táncos - például zumba - edzéseket, melyekkel vidám formában indíthatod be a zsírégetést.

Ha szívesen járnál edzőterembe, akkor érdemes kezdésként egy könnyebb, rövidebb táncos órára beiratkozni, mely nagyon sok izomcsoportot megmozgat, formálja az alakod, és minden tíz percben 70-100 kalóriát éget el. Amennyiben nem szívesen mozogsz csoportban, online is találhatsz táncos - például zumba - edzéseket, melyekkel vidám formában indíthatod be a zsírégetést.

Dia

	A konditermekben számos remek, kardiózásra alkalmas gép áll rendelkezésre. Az elliptikus tréner, a szobabicikli és a futópad mellett azonban érdemes kipróbálni az evezőgépet is, melynek intenzív használatával 220 kalóriát égetsz el 20 perc alatt, sőt, a testtartásod javításában és mélyizmok fejlesztésében is segít az eszköz.

A konditermekben számos remek, kardiózásra alkalmas gép áll rendelkezésre. Az elliptikus tréner, a szobabicikli és a futópad mellett azonban érdemes kipróbálni az evezőgépet is, melynek intenzív használatával 220 kalóriát égetsz el 20 perc alatt, sőt, a testtartásod javításában és mélyizmok fejlesztésében is segít az eszköz.

Dia

	Az egyik leghatékonyabb módja a kardiózásnak, ha különböző inervallumokon keresztül váltakozó intenzitású edzést végzel. Ez a H.I.I.T. edzés, mely nagyon erőteljesen felpörgeti az anyagcserét. Ilyen típusú edzésnek számít például, ha 30 másodpercen keresztül közepes-lassú tempóban végzed a gyakorlatokat, majd egy percen keresztül mindent beleadsz, hogy aztán ismét lassíts egy kicsit. Tudj meg az edzésformáról többet is!

Az egyik leghatékonyabb módja a kardiózásnak, ha különböző inervallumokon keresztül váltakozó intenzitású edzést végzel. Ez a H.I.I.T. edzés, mely nagyon erőteljesen felpörgeti az anyagcserét. Ilyen típusú edzésnek számít például, ha 30 másodpercen keresztül közepes-lassú tempóban végzed a gyakorlatokat, majd egy percen keresztül mindent beleadsz, hogy aztán ismét lassíts egy kicsit. Tudj meg az edzésformáról többet is!

Ezt is szeretjük
Fotó: