Jobbak, mint a futás: 5 zsírgyilkos kardió mozgásforma, amivel 20 perc alatt végzel
Ha naponta megcsinálod, azonnal be fog indulni a fogyás.

nagykep?cikkid=169721&kep=hasizmok edzes-lead
Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

Elképesztő frizuraötlet: gyönyörű, dús loknikat kapsz, ha így használod a körkefét »

Elegáns, nőies szettek telt alakra szabva: ebben lehetsz csinos az ünnepi partin »

Így lesz gyönyörű és tartós a smink: szuper fortélyok az alapoktól a befejezésig »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kardiózás az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy olyan változtatással pörgesd fel a zsírégetést, amely nem kapcsolódik az étrendedhez. A kardió lényege, hogy olyan mozgásformát végezz, mely megemeli a pulzusszámodat, sőt, az tartósan magas is marad. Ezt legtöbbször olyan monoton mozgásokkal ér el, mint a futás, mely már lassú tempóban is 20 perc alatt nagyjából 200 kalóriát éget el. Akadnak azonban hasonlóan hatékony, ám kissé változatosabb sportok is. Nézd meg, mit érdemes kipróbálnod, ha a futást nem neked találták ki, mégis kardióznál!

Hasfeszesítő mozdulatok

Ha nemcsak a zsírt szeretnéd leadni, de feszes, izmos hasra is vágysz, akkor ezt az edzést próbáld ki. Mutatjuk a gyakorlatokat!

Ezt is szeretjük