Jobbak, mint a futás: 5 zsírgyilkos kardió mozgásforma, amivel 20 perc alatt végzel
Ha naponta megcsinálod, azonnal be fog indulni a fogyás.

Ez is érdekelhet

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

Ingyen fényképezett a kórházi esküvőn a fotós: megható a képek története »

Így tisztítsd meg az elszürkült bizsu ékszert, hogy újra fényes legyen »

Kétszer olyan tömött lesz a copf, ha így csinálod: rövidebb hajból az igazi »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A kardiózás az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy olyan változtatással pörgesd fel a zsírégetést, amely nem kapcsolódik az étrendedhez. A kardió lényege, hogy olyan mozgásformát végezz, mely megemeli a pulzusszámodat, sőt, az tartósan magas is marad. Ezt legtöbbször olyan monoton mozgásokkal ér el, mint a futás, mely már lassú tempóban is 20 perc alatt nagyjából 200 kalóriát éget el. Akadnak azonban hasonlóan hatékony, ám kissé változatosabb sportok is. Nézd meg, mit érdemes kipróbálnod, ha a futást nem neked találták ki, mégis kardióznál!

Hasfeszesítő mozdulatok

Ha nemcsak a zsírt szeretnéd leadni, de feszes, izmos hasra is vágysz, akkor ezt az edzést próbáld ki. Mutatjuk a gyakorlatokat!

Blog.hu ajánló