Ez a magyar nő tudja, mitől ég a zsír! Ez a 6 gyakorlat kell hozzá - Videó
Végezd naponta a következő hat gyakorlatot, ha fogyni akarsz!

hasizmok
Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Nyugtatja és ápolja a bőrt, káros anyagok nélkül: házi arckrém levendulával és aloe verával »

Ez a nadrágfazon az idei év nagy trendje: szuperkényelmes, mégis nőies – Árakkal és lelőhelyekkel »

Így lesz a vasalt haj mindig egészséges és gyönyörű: egyszerű aranyszabályok a ragyogó tincsekért »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Péntek Enikő életének gyerekkora óta része a mozgás, ám csak a főiskola alatt kezdett vele komolyabban foglalkozni.

A Liverpooli Egyetemen szerzett fitneszedzői és aerobikoktatói képesítést, majd elkezdte kialakítani a saját módszerét. A zónaedzéssel vált ismertté a hazai sportrajongók körében.

Hat zsírégető gyakorlat Péntek Enikőtől

A mosolygós, kétgyerekes édesanya nem bigott fitneszguru, nincsenek kifejezetten tiltólistás ételei, de odafigyel a táplálkozásra, és hetente ötször edz.

Az interneten több ingyenesen elérhető kisvideót is találhatsz tőle, oldalán edzésterveket, tanácsokat ad.

Rapid edzés

Ha az alábbi videóra kattintasz, egy rapid kardió edzést láthatsz, amelyet könnyen beiktathatsz a hétköznapokba - mindössze hat gyakorlatot tartalmaz.

Ha szeretnél fogyni, formásodni, naponta legalább két kört végezz el a gyakorlatokból, amelyek 30 másodperces intenzív szakaszokból és 15 másodperces pihenőkből állnak.

Kép: www.facebook.com/pentekeniko

Ezt is szeretjük