Karcsúsító, vízhajtó, narancsbőrgyilkos
Így fogyj napi fél kilót krumplival
A krumpli igazán sokoldalú zöldség. Fogyaszt, és még a narancsbőrt is eltünteti.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Szoknya és kabát nőiesen: így lehetsz csinos a téli rétegekben »

Szétálló hajjal, pattanásokkal ébredt, 10 perc múlva csodásan festett: gyors trükkök fáradt napokra »

A kávéfilter erre is jó: olcsó trükk a smink tökéletesítésére »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Jól bírod a monoton fogyókúrákat, azonban a koplalást nem? Akkor a burgonyadiéta számodra tökéletes választás lehet. Nemcsak a felesleges kilóknak mondhatsz búcsút a segítségével, de még a combodon, fenekeden alattomosan megjelenő narancsbőrt is elfelejtheted.

A fogyókúrás módszer egyszerűen és gyorsan elkészíthető fogásokból áll, amelyek nagy része a hétköznapi étrendednek is részét képezi. A jelszava: csak semmi flancolás - a legalapvetőbb krumplis ételeket kell az egyhetes diéta során elkészítened.

A krumplidiéta titka

A krumplidiéta titka, hogy lehetőleg napi ezer kalóriánál többet ne fogyassz, mégse éheztesd magad. A burgonyával ez viszonylag könnyen megvalósítható, mert kalóriában szegény, viszont laktat. Ezért lehet eredményesen felhasználni a súlycsökkentő étrend összeállításában. Változatosan elkészíthető, és laktató tulajdonsága révén nem is fogsz túl sokat enni belőle.

A feszes és rugalmas bőr eléréséhez a szervezetnek C-vitaminra van szüksége, a krumpli pedig nem szűkölködik ebben a vitaminban. Segítségével könnyedén megszabadulhatsz az életedet megkeserítő narancsbőrtől, ráadásul a krumpli a kötőszövetek erősödését is elősegíti.

Káliumgazdagsága miatt kiváló vízhajtó, ezért ideális diétás étel. Ráadásul a vércukorszintet is segít stabilizálni - komplex szénhidráttartalma csökkenti az éhségérzetet.

Ezek nélkül nem megy

Mindezek mellett azonban van két szabály is, amelyet mindenképpen be kell tartanod, ha szeretnél igazán formába jönni. Naponta legalább két liter folyadékot kötelező meginni a mintaétrend kiegészítéseként, valamint a feketekávé- és teafogyasztást a lehető legminimálisabb mértékre kell csökkentened.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: 10 dkg túró, egy paradicsom.
Tízórai: egy kefir.
Ebéd: héjában sült burgonya zöldségekkel.
Uzsonna: egy grépfrút.
Vacsora: krumplisaláta.

2. nap

Reggeli: 10 dkg bogyós gyümölcs, egy joghurt.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: paprikás krumpli.
Uzsonna: 10 dkg müzli.
Vacsora: héjában főtt krumpli túróval.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

3. nap

Reggeli: egy kefir és 10 dkg uborka.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: spenótos sült krumpli.
Uzsonna: egy mandarin.
Vacsora: hagymás krumplisaláta.

4. nap

Reggeli: egy pohár joghurt bogyós gyümölccsel.
Tízórai: egy grépfrút.
Ebéd: rakott krumpli sovány tejföllel.
Uzsonna: egy pohár kefir.
Vacsora: krumplileves.

Fűszerekkel a fogyásért

A diéta során bátran használhatsz fűszereket a krumpli ízesítéséhez. Tudd meg, hogyan lehet hatékonyan fogyni segítségükkel!

5. nap

Reggeli: 10 dkg müzli.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: zöldséges krumplipüré.
Uzsonna: egy pohár joghurt.
Vacsora: tojásos krumpli.

6. nap

Reggeli: 10 dkg túró, egy paprika.
Tízórai: egy pohár joghurt.
Ebéd: sovány pulykahús petrezselymes krumplival.
Uzsonna: egy grépfrút.
Vacsora: alufóliában sütött krumpli fűszeres sonkával töltve.

7. nap

Reggeli: egy pohár joghurt bogyós gyümölccsel.
Tízórai: egy mandarin.
Ebéd: sült krumpli zöldségekkel.
Uzsonna: egy pohár kefir.
Vacsora: hagymás krumplisaláta.

Cikkünk a Nagy fogyikönyv alapján készült, amely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Ezt is szeretjük