3 kiló mínusz 1 hét alatt

Zsírégető kalciumdiéta mintaétrenddel

A kalcium nemcsak a csontjaid egészségét őrzi meg, több szempontból segíti a fogyást is.

beauty and style
Top olvasott cikkek

A zsíros, rostszegény tejtermékekről talán nem kifejezetten a fogyás jut eszedbe, pedig a tejben, sajtokban, joghurtban lévő kalcium segíti a súlyvesztést.

Ha tehát szeretnél megszabadulni pár kilótól, nem kell lemondanod a tejtermékekről, mindössze okosan kell összeállítanod a mintaétrendet.

A kalcium szerepe a fogyásban

Azzal nyilván tisztában vagy, hogy a kalcium a csontok legfontosabb építőanyaga, amely megóv a csonttöréstől és a fogszuvasodástól. Emellett azonban az anyagcseréd működésére is hatást gyakorol, felügyeli a zsírégető folyamatokat, a zsírsejtek közé befurakodó kalcium pedig hátráltatja az újabb zsírsejtek kialakulását.

Emellett egy másik úton is támogatja a fogyókúrádat. Szakértők szerint a kalcium képes arra, hogy a belek belső falán megtapadó zsírba kapaszkodjon. A zsírral együtt olyan síkos anyaggá áll össze, amely képtelen felszívódni a bélfalon át, és kiürül a testből.

Mennyi kalciumra lesz szükséged?

Egy átlagos felnőtt szervezetnek napi 1000 mg kalciumra van szüksége, várandós anyukáknak ennél valamennyivel többre. A kemény sajtok a legbiztosabb természetes kalciumforrások: 10 dkg edami körülbelül 700 mg kalciumot tartalmaz.

Az olajos halak, a spenót, a brokkoli, a sóska ugyancsak gazdagok a létfontosságú ásványi anyagban. Az olajos magvak közül a mákban, a tökmagban, a mogyoróban, a mandulában és a dióban van a legtöbb kalcium.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből, egy szelet kemény sajt, egy pohár 100%-os narancslé.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir, pár szem korpás keksz.
Ebéd: egy adag sajtos rakott brokkoli.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy adag túró bogyós gyümölcsökkel.

Három szakácskönyv ingyenes szállítással!


Mentes Anyu szakácskönyveit azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

MOST INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása tejben megfőzve, mandulával, dióval, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék tökmag.
Ebéd: egy adag rakott káposzta.
Uzsonna: egy kis pohár élőflórás joghurt.
Vacsora: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér juhtúróval megkenve, egy paradicsom, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir.
Ebéd: egy adag spenótfőzelék - liszt nélkül - főtt tojással, főtt krumplival.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy pohár tej, pár szem korpás keksz.

Ezt is szeretjük