8 póz, ami néhány perc alatt kifejti a hatását: erősít, és égeti a zsírt
Képeken mutatjuk, melyek a leghatásosabb gyakorlatok.

GettyImages-1134840970
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A megfelelő étkezés mellett nem csupán kardiózással, spinninggel vagy futással dolgozhatod le a pluszkilókat, a jóga is segít abban, hogy megdolgoztassa a mélyizmokat, valamint az anyagcserét is egész nap felpörgeti, így a zsírégetés is sokkal könnyebben megy majd.

A jóga amellett, hogy edzi és nyújtja a core izmokat, a kitartások javítják a testtartást, ráadásul bizonyos pozíciók az emésztésre is jó hatással vannak. A rendszeres jógától az alvás minősége is javul, és kevésbé leszel stresszes, ennek elengedése is fontos ahhoz, hogy lefogyj.

Felpörgeti az anyagcserét, erősíti a mélyizmokat

A hasi, a mély- és a hátizmok megerősítésével a testtartás is javul, ezáltal a has laposabbnak, sőt az izomtömeg növekedésével feszesebbnek is látszik. Mutatjuk, hogyan érhetsz el ilyen eredményt az alábbi gyakorlatokkal!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

 

Ezt is szeretjük