Ennyi lenne Jennifer Aniston karcsúságának titka?
Így lesz formás a fenék és feszes a comb
Irigyled Jennifer Aniston alakját? Íme, a színésznő heti edzésrutinja.

Ez is érdekelhet

Legyen élmény a takarítás: okos eszközök, amiket imádni fogsz (x)

Ajándékozz könyvet, és segíts az éhező gyerekeknek: mutatjuk, mit kell tenned (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Fogott egy kést, és kettévágta a korrektoros tubust: sokat spórolt vele »

Kritizálják a kommentelők a szupermodell alakját – Olyan, mint a nádszál »

Ezért a frizuráért rajong a net: a Chanel fodrásza elmondta, hogyan készül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár Jennifer Aniston idén múlt 43 éves, az 1994-ben indult Jóbarátok sorozat óta sokan csodálják külsejét. Az ezredforduló előtt a frizuráját irigyelték legtöbben, később azonban formás alakja került az érdeklődés középpontjába.

Ha kíváncsi vagy, hogy őrzi meg feszes idomait a népszerű színésznő 40 éves kor felett is, az everydayhealth.com cikke alapján kiderül, hogy nem is nagy ördöngösség.

Jennifer Aniston így marad karcsú

40 perc kardióedzés

Kardióedzés alatt azokat a mozgásformákat értjük, melyek fokozzák szív teljesítményét, növelik a pulzusszámot, ezáltal pedig zsírégető hatásúak: ilyen a futás, az aerobik, a kerékpározás vagy a spinning.

Szakemberek szerint a zsírégetés akkor indul be, ha legalább 20-30 percen át végzed az adott mozgásformát. Jennifer Aniston napi 40 perc futásra vagy spinningre szavaz.

Erősíts!

Amennyiben nem csupán fogyni, illetve karcsúsodni szeretnél, hanem erősödnél, formásodnál is kicsit, fontos, hogy ne elégedj meg a rendszeres kardióedzésekkel.

Jennifer Aniston feszes idomait és szálkás testalkatát az olyan erősítő edzéseknek köszönheti, mint a pilates vagy a súlyzós edzés. Ha hetente kétszer gyakorolsz, azzal nem csupán az izomtónusodat növeled, illetve kalóriát égetsz, hanem a csontjaid egészségéért is sokat teszel.

Sok hal és zöldség

Az egészséges táplálkozás a fogyókúra alfája és omegája. Jennifer Aniston az omega-3 zsírsavakban gazdag halakat, valamint a zöldségeket, salátákat részesíti előnyben.

Ha csak hetente kétszer eszel halat, már azzal is kiaknáztad annak szívvédő, bőrszépítő és egyéb pozitív hatásait. A növényi eredetű táplálékok magas vitamin- és rosttartalmuknak köszönhetően segítik az emésztést, illetve serkentik az anyagcserét.

Ne mondj le a kedvencedről!

Bár érdemes odafigyelni a helyes táplálkozásra, és fontos a sport és alapvetően az egészséges életmód, nem kell, hogy mindenről lemondj. Jennifer Aniston például saját bevallása szerint képtelen ellenállni a - kalóriában nem éppen szegény - fűszeres mexikói ételeknek.

Amennyiben a hét nagy részében egészségesen táplálkozol és rendszeresen mozogsz, egyszer-egyszer belefér egy kis elhajlás - ne légy túl szigorú magadhoz. Csak az a fontos, hogy vigyázz az egyensúlyra.

Ezt is szeretjük