Nagy túlsúlynál ez a legjobb zsírégető edzés: 8 izometrikus gyakorlat, ami kíméli az ízületeket
Ha kedvet kaptál az edzéshez, és nagy túlsúllyal bírsz, próbáld ki az alábbi izometrikus gyakorlatokat!

GettyImages-1238291569
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az izometrikus gyakorlatok olyan, hosszan kitartott, statikus pózok, melyek során az izmok a mozdulatlanságot megőrizve a maximális megfeszülésre koncentrálnak. Idetartozik a nagy népszerűségnek örvendő plank, de a hídállás vagy a mérlegállás is.

Az izometrikus gyakorlatok tökéletes megoldást nyújtanak azok számára, akik nagy túlsúllyal küzdenek, és szeretnének megszabadulni tőle, mivel a gyakorlatok többsége nem igényel nagy fizikai igénybevételt, nem terheli az ízületeket, sem pedig a keringést.

8 izometrikus gyakorlat, amit nagy túlsúllyal is végezhetsz

Az izometrikus gyakorlatok során az ember főleg olyan izmokat dolgoztat, melyek támasztják a testet, támogatják az ízületek munkáját és feszesítenek. Az alábbi gyakorlatokat tartsd ki 30 másodpercig, pár hét elteltével emeld az időt 60 másodpercre, és érezd, ahogy dogoznak a hátizmok, a hasizom, a végtagok izmai és a fenékizom. 

Borító- és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük