Javítja az inzulinérzékenységet, karcsúsít, csökkenti az étvágyat: 9 étel, amiből többet kellene enni
Előzd meg az ingadozó vércukorszintet és a farkaséhséget az inzulinérzékenység javításával.

orolt fahej rud
Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

A tökéletesen besütött haj titka a sztárfodrász szerint: nem mindegy, mivel csinálod »

Így viseld a fekete leggings-et télen: nem csak pulcsival lehet stílusos »

Másodpercek alatt visszazsugorodik a kinyúlt hajgumi: csak víz kell hozzá »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akár a fogyáson, akár az izomtömeg növelésén keresztül a karcsú, formás test elérése a célod, érdemes foglalkoznod az inzulinérzékenység kérdésével. Ez nemcsak az étvágyat, a vércukorszint ingadozásait befolyásolja, de azt is, hogy mennyit tartalékol a szervezeted.

Az inzulinérzékenység leírja, mennyire sok vagy kevés inzulin szükséges a vércukorszint csökkentéséhez. Ha valakinél csökken az érzékenység, az többet termel a hormonból az azonos hatás eléréséhez, ami magas vérnyomáshoz, szívbetegségekhez, csontritkuláshoz és a megnövekedett étvágynak hála elhízáshoz vezethet. Az inzulinérzékenység többféle tudatos életmódbeli változtatással javítható.

Az inzulinérzékenység javítása

Az egyik előfeltétele a javulásnak a cukros ételek elhagyása, melyekről részletesen itt olvashatsz. A tiltólista mellett azonban az sem mindegy, hogy mi az, amit az elhagyott táplálékok helyett fogyasztasz majd. A következő ételek hatékony segítséget nyújthatnak rendszeres bevitelükkel az étvágy kontrollálásában és az érzékenység javításában. Amennyiben inzulinrezisztens vagy, fogyasztásuk nem helyettesíti a számodra szükséges speciális étrendet, így továbbra is tartsd magad egy szakember ajánlásaihoz. Ha viszont nincs ilyen egészségügyi problémád, akkor ezekkel nagy lépést tehetsz a megelőzés és a fogyás felé!

Ezt is szeretjük