Több zsírt égetsz, mint fél óra futással: mutatjuk, hogy csináld az otthoni edzést
Az utóégésnek köszönhetően még edzés után órákkal is hat.

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Jobb az arctisztító kefénél, és azt is elmondjuk, miért: tisztít, és kisimítja a bőrt az új készülék »

Rózsás gyűrű házilag: percek alatt elkészítheted »

Egy színésznő, 8 frizura: Blake Lively legnagyobb átalakulásai »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A futás, és úgy általában a kardió mozgások nagyon hatékonyan égetik a zsírt. Még akkor is, ha csak lassú tempóban futsz, minden tíz percben 100 vagy annál több kalóriát éget a szervezeted, így napi fél óra futással heti 2100 kalóriától szabadulhatsz. Ez ugyan sok, mégis létezik ennél is jobb zsírégető sport. 

Az intervallum edzés rövid, intenzív, sprintszakaszokat váltogat aktív pihenéssel. Az ilyen mozgás növeli a kitartást, fejleszti az izmokat és erősen serkenti a glükóz anyagcseréjét, így jóval az edzés után is több kalóriát éget a szervezet. Ennek az utóégésnek köszönhető, hogy akár egy nagyjából 20 perces intervallum tréning is képes lehet felülmúlni 30 perc futást.

Intervallum edzés otthonra

A következő gyakorlatokhoz semmi olyan eszközre nem lesz szükséged, amit ne találnál meg otthon. Ajánlott, hogy az egyes mozdulatsorok végzésének idejét stopperrel kövesd. Mindegyik gyakorlatot csináld egy percen keresztül olyan intenzitással, ahogyan csak bírod, majd fél percen keresztül lassú tempóban. Ezt követően még egy egyperces, magas intenzitású sprintszakasz következik, majd 30 másodperc lassú mozgás, ami után válts a sorban következő gyakorlatra. Ha már nagyon nem bírod, fél perc szünetet tarts, és folytasd, ahol abbahagytad.

Csináld végig az edzést heti négy-öt alkalommal úgy, hogy ne kerüljön egymás mellé két pihenőnap. Kezdőként egy-másfél hónap után már könnyen végig kell, hogy tudd csinálni az egészet, így ezen a ponton érdemes lehet egy nehezebb intervallum edzést keresni. Próbáld ki a gyakorlatokat!

Blog.hu ajánló