Dobj le naponta fél kilót!
Immunerősítő, karcsúsító étrend
Ha szeretnél leadni néhány plusz kilót, szánd a hétvégét immunerősítő, egészségvédő diétánkra!

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Már csak néhány nap, és végérvényesen beköszönt a tél. Bármennyire is varázslatos azonban a hóesést, forralt bort és karácsonyi hangulatot ígérő évszak, a december az adventi időszakon kívül a megfázással, influenzával és zsebkendőkupacokkal tarkított zimankós napokat is magával hozza.

Szerencsére sok mindent tehetsz azért, hogy a Szentestéig hátralévő időszakot a legjobb formádban, egészségesen, az orrfújás és lázmérés helyett pedig teljes mértékben a várakozással tölthesd.

Ha szeretnél tudatosan felkészülni a hűvösebb napokra, és meg akarod erősíteni immunrendszered, kezdd három napos, a legegészségesebb téli gyümölcsök egészségvédő hatásaira építő, karcsúsító, vitamindús diétánkkal! Ha kipróbálod, nemcsak szervezeted védekezőképességét vértezheted fel a bacilusokkal szemben, de a három nap alatt egy-két kilót is könnyedén lefaraghatsz.

Karcsúsító vitaminbombák

A következő gyümölcsök és zöldségek a télen beszerezhető leghatékonyabb vitaminbombáknak számítanak, emellett bővelkednek ásványi- és tápanyagokban, valamint rostokban is, így anélkül segítenek megóvni egészséged, hogy felesleges kalóriákat vinnél be szervezetedbe - sőt, akár fel is gyorsíthatják a fogyást. Építsd be őket bátran étrendedbe!

Citrom

A sárga csodagyümölcs kimeríthetetlen forrása a C-vitaminnak, így a téli hónapokban az immunrendszer egyik leghatékonyabb fegyvere. Baktérium- és vírusölő, valamint fertőtlenítő hatással rendelkezik, így segít enyhíteni a megfázás tüneteit, sőt, a citrommal való öblögetés gyógyírt jelenthet a fájó torokra is. Számos kutatás bebizonyította már, hogy fogyasztásának a rák megelőzésében is fontos szerepe van - sőt, a rákos sejtek terjedését is képes lelassítani.

Emellett jótékony hatással van az emésztésre, valamint olyan enzimeket tartalmaz, melyek fokozzák a zsírégetés hatékonyságát. Használd hát minél többször - ízesítsd vele teádat, illetve minden étkezés előtt fogyassz el egy nagy pohár limonádét.

Alma

Ha szeretnéd saját bőrödön is megtapasztalni a régi, népi bölcsesség - miszerint napi egy alma, az orvost távol tartja - valóságtartalmát, a legjobb, ha naponta legalább két-három alkalommal elfogyasztasz egy felet a lédús, zamatos gyümölcsből. Az alma a citromhoz hasonlóan kiváló immunerősítő, amit elsősorban C-vitamin-tartalmának köszönhet. De gazdag B-vitaminban és rostokban is, melynek köszönhetően igen jó hatással van az emésztésre, emellett méregteleníti és tisztítja is a szervezetet. Pektintartalma révén képes csökkenteni a vér koleszterinszintjét, továbbá gyulladásgátló, enyhe vízhajtó, puffadáscsökkentő hatása is ismert. Sőt, akkor is kiváló csemege, ha szükséged van egy jó adag energiára.

Narancs

A narancs, édesebb és kevésbé fanyar ízének köszönhetően sárga társánál jóval népszerűbb citrusgyümölcsnek számít. Mivel a december hangulatának a narancsszezon is elmaradhatatlan kelléke, nem is lehet úgy betérni az áruházakba, hogy ne az illatos, narancssárga gyümölcsözön köszöntene elsőként - szerezz hát be a téli vitaminbombából legalább egy kosárra valót.

Mindenképp megéri, hisz immunerősítő hatásain túl - hisz a narancs is bővelkedik C-vitaminban, emellett vírus- és baktériumölő - az emésztés megfelelő működéséért is nagyon sokat tehet, nem beszélve magas rosttartalmáról, melynek révén méregtelenít, sőt, a gyomorbél-rendszeri rákos megbetegedések és a szívproblémák kockázatát is csökkenti.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy-két szelet teljes kiőrlésű pirítós, vékonyan megkenve narancslekvárral, egy pohár limonádé.
Tízórai: egy-másfél narancs.
Ebéd: 10-15 dkg grillezett csirkemellfilé, 10 dkg barnarizs, egy nagy tányér vegyes zöldségsaláta, egy pohár limonádé.
Uzsonna: egy vagy két alma.
Vacsora: egy nagy tányér gyümölcssaláta almából és narancsból.

2. nap

Reggeli: egy tányér zabkása - zsírszegény tejjel készítve -, egy alma felszeletelve, egy pohár limonádé.
Tízórai: egy-másfél narancs.
Ebéd: 10-15 dkg grillezett halhús, egy-két kisebb, héjában főtt krumpli, egy kistányér párolt zöldség, egy pohár limonádé.
Uzsonna: egy vagy két alma.
Vacsora: egy nagy tányér gyümölcssaláta almából és narancsból.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

3. nap

Reggeli: két alma lereszelve, egy kevés fahéjjal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy pohár limonádé.
Tízórai: egy-másfél narancs.
Ebéd: 10-15 dkg grillezett csirkemellfilé, 10 dkg barnarizs, egy nagy tányér vegyes zöldségsaláta, egy pohár limonádé.
Uzsonna: egy vagy két alma.
Vacsora: egy nagy tányér gyümölcssaláta almából és narancsból.

Fontos!
A diéta három napig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!
Ezt is szeretjük