Így szabadulj meg 10 kiló feleslegtől egy hónap alatt, jojó nélkül
Biztos eredmény a Vita-diétával
Támadj dupla fronton a zsír ellen, fontos tápanyagokkal!

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az egészséges szervezet képes önmaga hasznosítani a tápanyagokat és elégetni a zsírt, így az nem rakódik le párnácskák formájában, vagyis nem keletkezik túlsúly.

Ehhez a természetes folyamathoz azonban elengedhetetlenek bizonyos vitaminok és ásványi anyagok, melyek a legtöbb diétás étrendből sajnos hiányoznak, így ezekkel a menükkel csak tovább nehezíted a helyzetedet.

Karcsúsító utánpótlás

A Vita-diéta lényege, hogy bár könnyű, szénhidrát- és zsírszegény összetevőkből áll, egyszersmind biztosítja az anyagcsere-folyamatok megfelelő működéséhez szükséges vitaminokat, ásványi anyagokat és nyomelemeket.

A Vita-diéta így két fronton indít támadást a zsírpárnák ellen: egyrészt az alacsonyabb kalóriabevitelnek köszönhetően arra ösztönzi a tested, hogy az elraktározott energiaforrások után nyúljon, másrészt a szükséges tápanyagok utánpótlásával megkönnyíti számára ezt a folyamatot, így a fogyás gyorsabb és egyszerűbb lesz.

A Vita-diéta alatt kerüld el az egyszerű szénhidrátok és telített zsírok fogyasztását, de korlátozott mértékben juttass a szervezetedbe összetett szénhidrátokat és jó zsírokat, ezek ugyanis szükségesek a vitalitáshoz és bizonyos vitaminok felszívódásához.

Elsősorban hüvelyesekből, tejtermékekből és teljes kiőrlésű pékáruból fedezd ezeket a tápanyagokat, ha pedig erőtlennek érzed magad, egyél friss gyümölcsöt.

Az ebben található fruktóz ugyanis - más szénhidrátokhoz hasonlóan - feltölt energiával és jókedvűvé tesz, ám sokkal lassabban szívódik fel, így nem okoz inzulintúltengést.

A friss zöldségek rostjai megkönnyítik az emésztést és kimossák a salakanyagokat, míg a tejtermékekben található fehérje nélkülözhetetlen az anyagcseréhez. Az ásványi anyagokban gazdag olajos magvak és az antioxidánsokban bővelkedő bogyós gyümölcsök sem hiányozhatnak a Vita-diéta menüjéből, hiszen magnézium, C-vitamin és cink nélkül sem indul be a zsírégetés.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt, egy marék mandula, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos zöldsaláta.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy bögre hagymás babsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: két főtt tojás, két paradicsom, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

3. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy főtt tojás, egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy őszibarack.
Vacsora: egy bögre görögdinnye-saláta feta sajttal.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy marék bébirépa.
Vacsora: turmix egy pohár tejből és egy bögre bogyós gyümölcsből.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

5. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű áfonyás muffin, egy pohár tej.
Tízórai: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Ebéd: 15 dkg tofu, egy bögre zöldbabfőzelék.
Uzsonna: fél grépfruit.
Vacsora: egy bögre alma-répa-zeller saláta.

OLVASD EL EZT IS!

duci poharral
  • mintaétrend a tartós fogyásért
  • végleges fogyás

Így add le a teljes túlsúlyod az eltelítő diétával!

tej ital
  • szénhidrát
  • fehérje

Milliók fogytak le vele!

Ezt is szeretjük