Így faragj le 5 centit a hasadról 3 hét alatt
Laktató, haslapító diéta
A Drop a Jeans Size diétával gyomorkorgás nélkül fogyhatsz bele a kedvenc farmerodba.

Ez is érdekelhet

London gyerekkel is felejthetetlen: így tegyük kényelmessé az utat! (x)

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

beauty and style

Az 54 éves modell alakja akár egy húszévesé: Elle Macpherson ilyen csinos »

Így fedd el a géllakk lenövését otthon: műkörömnél is működik a trükk »

3 egyszerű trükk, amitől tökéletesen nézel majd ki az esküvői fotókon »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szinte mindenki, aki valaha fogyókúrázott, illetve fogyókúrára készül, őrizget a szekrényében egy régi farmernadrágot, abban reménykedve, hogy egy nap majd újra be tudja gombolni magán a szűk ruhadarabot.

Ha te is ebbe a táborba tartozol, próbáld ki haslapító diétánkat, mellyel három hét alatt egy ruhaméretet is lefogyhatsz, így végre előhúzhatod a szekrény mélyén már olyan régóta heverő holmikat.

Fogyás éhezés nélkül

A tengerentúlon Drop a Jeans Size néven elhíresült diéta étrendje elég rugalmas, az előre összeállított fogásokat szabadon kombinálhatod, tehát például az első nap tízóraiját bármelyik másik napon is eheted tízóraiként, ahogyan az ebédeket, reggeliket, vacsorákat is felcserélheted egy másik nap azonos típusú étkezésével.

A lényeg, hogy a napi összes étkezésed energiaértéke 1500 kalória alatt maradjon. Ebből a reggeli legfeljebb 300 kalória legyen - ekkor nyugodtan ehetsz édesebb fogásokat is, például gyümölcsöket, hiszen a bennük található fruktóz segít beindítani a szervezetedet az alvás után.

Az ebéd legfeljebb 400 kalóriát tartalmazzon, és lehetőség szerint mindig legyen benne friss zöldség vagy gyümölcs, ami segíti a nehezebb fogások megemésztését is.

A tízórai vagy az uzsonna maradjon 150 kalória alatt, a délutáni nass szintén lehet egy kicsit édesebb, hogy segítsen ismét felpörgetni az egyre merülő kitartásodat.

A vacsora az ebédhez hasonlóan szintén legfeljebb 400 kalória lehet, a zöldségek és gyümölcsök fogyasztása itt is nagyon fontos, hogy megkönnyítsd az éjszakai anyagcserét.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy kockára vágott, pirított almával, egy teáskanál barna cukorral és egy marék dióval.
Tízórai: egy marék csokoládés mazsola.
Ebéd: egy bögre tonhalsaláta egy evőkanál dresszinggel.
Uzsonna: két szelet puffasztott rizs, két szelet alacsony zsírtartalmú sajt.
Vacsora: egy bögre lazacsaláta szezámmaggal.

Fontos!
A diétát legfeljebb három hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, két evőkanál alacsony zsírtartalmú túró egy teáskanál vaníliakivonattal, egy őszibarack.
Tízórai: 25 szem sós mogyoró.
Ebéd: 10 dkg grillezett pulykamell egy bögre sajtos-almás zöldsalátával, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.
Uzsonna: egy gombóc cukormentes vaníliajégkrém.
Vacsora: egy bögre mediterrán penne.

3. nap

Reggeli: fél bögre teljes kiőrlésű gabonapehely, fél bögre aszalt sárgabarack, egy evőkanál méz, egy kis poharas görög joghurt.
Tízórai: két marék pattogatott kukorica.
Ebéd: csirkés szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, 10 dkg csirkehúsból, egy teáskanál majonézzel és zöld salátával.
Uzsonna: egy bögre kapucsínó.
Vacsora: egy bögre tészta ricottával és friss zöldségekkel.

4. nap

Reggeli: rántotta egy tojásból és két tojásfehérjéből, két evőkanál főtt babbal, egy vékony szelet zsírszegény sajttal, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.
Tízórai: egy banán, olvasztott étcsokoládéval leöntve.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű pita, fél bögre párolt bab, fél bögre paradicsom, fél bögre spenót.
Uzsonna: egy gombóc cukormentes vaníliajégkrém.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű tortilla chilivel és 5 dkg sajttal.

5. nap

Reggeli: egy amerikai palacsinta teljes kiőrlésű lisztből, fél bögre joghurt, fél bögre bogyós gyümölcs, egy teáskanál méz.
Tízórai: egy körte egy evőkanál krémsajttal.
Ebéd: 10 dkg grillezett marhahús egy bögre áfonyás mandarinsalátával.
Uzsonna: fél bögre ricotta egy bögre szeletelt eperrel.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

OLVASD EL EZT IS!

bikinis no
  • vízhajtó
  • mintaétrend

Bikinikészen 3 nap alatt

Ezt is szeretjük