Így faragj le 4 centit a hasadról!
A kímélő, béltisztító Flóra-diétával
A bélflóra helyreállításával megszabadulhatsz a puffadástól és a hasi hízást okozó mérgektől.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

A tökéletesen besütött haj titka a sztárfodrász szerint: nem mindegy, mivel csinálod »

Így viseld a fekete leggings-et télen: nem csak pulcsival lehet stílusos »

Másodpercek alatt visszazsugorodik a kinyúlt hajgumi: csak víz kell hozzá »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A sok cukor és fehér liszt, a túlfűszerezett ételek és mesterséges adalékanyagok komoly kihívás elé állítják a bélflórát, így ma már különösebb betegség vagy antibiotikumos kezelés nélkül sem meglepő, ha ez, a méregtelenítésben olyan fontos szerepet játszó környezet megsérül.

A legyengült bélflóra nem tudja megfelelően ellátni a feladatát, az emésztés és az anyagcsere lelassul, a méreganyagok felhalmozódnak, ez pedig jellemzően hasi hízást és puffadást okoz.

A kímélő étrend segít

Ha gyakran fáj a gyomrod, feszül a hasad, és úgy tűnik, egyik pillanatról a másikra rakódnak a zsírpárnák a hasadra és a csípődre, tegyél jót a bélflóráddal, és tarts két hetes béltakarító, kímélő Flóra-diétát.

Ennek során a legfontosabb, hogy a minimumra csökkentsd a bélflóra sérüléséért felelős élelmiszerek fogyasztását: ilyenek a kristálycukor, a fehér liszt, a mesterséges ízfokozók és tartósítószerek, valamint a magas glikémiás indexű ételek.

Étrendedet könnyen emészthető, élelmi rostokban gazdag fogásokból állítsd össze, melyek hatékonyan, de kíméletesen szabadítanak meg a lerakódott salakanyagoktól.

Bizonyos ételtípusok fogyasztásával meggyorsíthatod a bélflóra helyreállítását: az erjesztett tejtermékek - mint amilyen a joghurt, a kefir vagy a savó - például olyan baktériumkultúrákat tartalmaznak, amelyek a bélcsatornákba jutva helyreállítják az ottani flórát.

Szintén nyugtató, hűsítő hatással van a belekre a paradicsom, az uborka és a görögdinnye, a fokhagyma fertőtleníti, a lenmag pedig síkosabbá teszi a tápcsatornákat.

A diéta ideje alatt fogyassz bőségesen folyadékot, ezzel is elősegítve a méregtelenítő folyamatokat. A két hetes Flóra-diétával helyreállíthatod a legyengült bélflóra egyensúlyát, megszabadulhatsz a mérgektől, ezzel együtt pedig a puffadással és a hasi hízással is leszámolhatsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két evőkanál zabpehely, egy evőkanál gabonapehely, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: 15 dkg görögdinnye.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos zöldsaláta.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: egy bögre sóskafőzelék, egy közepes méretű főtt krumpli.
Uzsonna: egy kivi.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű gyümölcsös muffin.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre fokhagymás, párolt spenót.
Uzsonna: egy pohár epres tejsavó.
Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása fél bögre bogyósgyümölccsel.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre babsalátával.
Uzsonna: egy bögre málna.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű kifli, egy kis poharas kefir.

5. nap

Reggeli: 15 dkg túró egy bögre bogyósgyümölccsel.
Tízórai: egy korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre joghurtos zöldsalátával.
Uzsonna: 15 dkg görögdinnye.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

OLVASD EL EZT IS!

no gyumisali1
  • méregtelenítés
  • rostban gazdag diéta

3 kiló mínusz hetente koplalás és izzadás nélkül

Ezt is szeretjük