Így add le az utolsó 3 kilót a hétvégi diétával
Speciális mintaétrenddel!
Ha a fogyás végén az utolsó kilók nem akarnak eltűnni, a salaktalanítás és a vízhajtás a megoldás.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha a kitartó diéta és testmozgás eredményeként végre lefaragtad magadról a túlsúly nagy részét, még korántsem vagy túl a fogyókúra nehezén. Sokan mondják, hogy az utolsó néhány kilótól a legnehezebb megszabadulni, amiben van is igazság, hiszen ezt a túlsúlyt már többnyire nem a testzsír okozza, így az eddig hatékonyan működő módszerrel ezt már nem is tudod leadni.

Ezeket a pluszkilókat többnyire már csak a sejtek között megrekedt víz, illetve a tápcsatornákban lerakódott salakanyag súlya okozza.

Mielőtt végleg elkeserednél, amiért a hosszas próbálkozás ellenére sem mozdul a mérleg nyelve, és az eddigi eredményeidet sutba vágva nekilátnál egy hatalmas adag jégkrém bekanalazásának, próbáld ki vízhajtó, salaktalanító Hétvégi diétánkat!

Nagytakarítás - belülről

Egy hosszú hétvége éppen elég arra, hogy kitakarítsd a még bent rekedt méreg- és salakanyagokat, valamint megszabadulj a fölöslegesen raktározott víztől. A diétát kezdd egy pénteki napon, ekkor még elég, ha csak az étrendet követed, szombaton és vasárnap azonban már minden energiáddal arra kell koncentrálnod, hogy leadd azokat a bizonyos utolsó kilókat.

Feküdj le korán, és aludj legalább nyolc órát - a pihentető alvás segíti az anyagcsere-folyamatok normalizálódását.

Napközben végezz legalább egyórás edzést - ez lehet futás, aerobik vagy jóga is, a lényeg, hogy megizzadj közben. Fontos, hogy elegendő folyadékot fogyassz, ez ugyanis elengedhetetlen a méregtelenítő folyamatok beindításához.

Reggelente igyál egy csésze zöld teát, illetve bármilyen más, gyógynövény alapú, vízhajtó italt. Kerüld a vörös húsok és a nehezen emészthető ételek, valamint az alkohol és a kávé fogyasztását. Az étrended rostokban gazdag, vízhajtó fogásokból álljon. Ezek - a mozgással párosítva - átmossák a bélcsatornákat, miközben a megrekedt vizet is eltávolítják.

Szüntesd meg a puffadást!

Az emésztésjavító étrendek, mivel a megszokottól eltérő munkára késztetik az kiválasztó szerveket, időnként puffadáshoz vezetnek, de az is lehet, hogy a nem megfelelő bélműködés miatt már most is ettől a problémától szenvedsz.

Ha felfúvódsz, nyugodtan válts ki egy-egy étkezést valamilyen gyomornyugtató, puffadáscsökkentő étellel. A diéta alatt eltűnnek a belekben felhalmozódott salakanyagok, melyek a rossz emésztést és a puffadást okozzák, így a diéta végén a különbség nemcsak kilókban, de centikben is mérhető lesz majd.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt spárga.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre zöldségleves tészta nélkül.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy pohár frissen facsart narancslé.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy répa.
Vacsora: egy bögre uborkasaláta.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

3. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből, egy evőkanál szezámmag, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre avokádósaláta.

Ezt is szeretjük