Egyetlen összetevőt kell kicserélni, és máris diétásak lesznek a kedvenc ételeid
Szinte az összes magyaros fogás diétabarátabbá tehető.

zoldborso-fozelek
Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style
retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legtöbb diéta azért fullad kudarcba, mert amint a fogyókúrázó abbahagyja a követését, azonnal vissza is tér a korábbi életmódjához. Nem is csoda, ha egyszer a legtöbb diéta esetében le kell mondania a kedvenc ételeiről, pedig a legtöbb fogás egy kis ötletességgel diétásabbá, de legalábbis sokkal egészségesebbé tehető lenne.

A magyar konyha jellemzően zsíros, és tele van szénhidráttal. Azonban egyáltalán nem mindegy, hogy milyen zsírt és milyen szénhidrátot használ az ember főzés közben.

Hogyan tegyem diétásabbá?

Az alábbi ábrákon keresztül megkíséreljük bemutatni, hogyan tehető a klasszikus vasárnapi ebédlőasztal szinte minden szereplője diétabarátabbá és sokkal egészségesebbé mindössze pár alapanyag kicserélésével és néhány okos tippel. 

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük