2 kiló mínusz hétfőig: fogyj hétvégi diétával!
Próbáld ki mintaétrendünket, iktass be életedbe egy kevés mozgást. Nemcsak jobban érzed majd magad, de a fogyás is garantált!

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Ezt edd vacsorára, ha edzeni voltál: mindent pótol, amit kell, de nem hizlal »

Dianát így csak ritkán láthattuk: ilyen volt, amikor nem a nyilvánosságnak öltözködött »

Jobb az arctisztító kefénél, és azt is elmondjuk, miért: tisztít, és kisimítja a bőrt az új készülék »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A szombat-vasárnap nem csupán arra jó alkalom, hogy kipihend a hétköznapok fáradalmait. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis felfrissülésre, némi karbantartásra, érdemes egy kevés aktivitást vinni a hétvégébe.

Az alábbi kétnapos program segítségével búcsút inthetsz egy-két kilónak, formába hozhatod magad, valamint megszabadulhatsz a stressztől.

Gyors hétvégi diéta

Az étrend összeállításakor részesítsd előnyben a növényi eredetű táplálékokat az állatival szemben. Fontos, hogy minél több magas rosttartalmú élelmiszert vegyél magadhoz, hiszen ezek segítenek megszabadulni a szervezetedben felgyülemlett salakanyagoktól.

Emellett ne feledkezz meg a napi két liter folyadékról - kánikulában lehet három is -, amit szénsavmentes ásványvíz, csapvíz, esetleg emésztést serkentő teák formájában vigyél be a szervezetedbe. Ez azért fontos, hogy a táplálék még gyorsabban haladjon keresztül az emésztőrendszereden.

Magas rosttartalmú gyümölcs a füge, a szilva, a ribizli, a málna vagy a szeder. A zöldségek közül a petrezselyemgyökér, a karalábé, a kukorica, illetve a cékla fogyasztása ajánlott. A gabonafélék közt a zabkorpa, a búzakorpa és a zabpehely segíti leginkább a gyorsabb anyagcserét.

Mozgás és harmónia

Nem csupán az étrendedre kell odafigyelned, ha szeretnél sikert elérni. Legalább egy óra mozgás is férjen bele a napodba. Ha a súlyvesztés az elsődleges cél, válassz kardió jellegű mozgásformákat, amelyek megemelik a pulzusodat, és segítségükkel beindul a zsírégetés. Fuss, kerékpározz, használj taposógépet, ússz, ugrókötelezz vagy lépcsőzz - a lényeg, hogy mozgás után érezd a kellemes fáradtságot.

Amennyiben a súlyvesztés csak másodlagos szempont, úgy megteszi néhány nagyobb séta, illetve relaxációs vagy jógagyakorlat. Ezek mindegyike levezeti a stresszt, harmonizálja a kedélyállapotodat. A reggeli hideg-meleg vizes váltózuhany is segítheti a diétát, hiszen serkenti az anyagcserét, bőrödet szebbé, feszesebbé teszi.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy adag gyümölcssaláta, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy marék áfonya.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal párolt rizzsel.
Uzsonna: egy pohár élőflórás kefir.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

Minimális mozgásmennyiség

Hiába nem vagy sportos alkat, egy kevés mozgást mindenképpen be kell iktatnod az életedbe. Tudd meg, mennyi a minimum!

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása, egy csésze zöld tea.
Tízórai: két őszibarack.
Ebéd: egy adag spenót, egy főtt tojás, tört krumpli.
Uzsonna: két korpás keksz.
Vacsora: egy adag Cézár-saláta.

Blog.hu ajánló