Heti 1 kiló mínusz a Volumetrics-diétával
Végleges fogyás
Önsanyargatás nélkül is leadhatsz heti egy kilót. Ismerd meg a Volumetrics-módszert, és kezdj új életet!

Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Így lesz a megunt vászoncipőből divatos, új darab, kis ráfordítással »

Celine Dion sikkesebb, mint valaha: 52 éves korára igazi stílusikonná érett »

Teljes testet átmozgató, vidám aerobic: napi 30 perc, és beindul a fogyás »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Rengeteg diétás étrend alapelve, hogy nagymértékben lecsökkenti az elfogyasztható élelmiszerek mennyiségét, sőt, jó néhány az étkezések gyakoriságát is korlátozza. Ha ezen tényezők miatt még egyetlen fogyókúrát sem sikerült végigcsinálnod, a Volumetrics-diétát neked találták ki.

Ha követed a diétát, anélkül érezheted magad jóllakottnak, hogy zsíros, hizlaló ételekkel tömted volna meg a hasad.

Teli gyomor hizlaló ételek nélkül

A Volumetrics-módszer lényege, hogy a zsíros, szénhidrátdús ételek helyett a gyümölcsökre, nagy térfogattal bíró zöldségekre, salátákra és a rántás, illetve habarás nélkül készült ételekre építi fel étrendedet. Ennek oka elsősorban az, hogy ezek az élelmiszerek nagy térfogatuknak köszönhetően ugyanolyan teltségérzetet okoznak, mint a zsíros, hizlaló ételek, azzal a különbséggel, hogy ezek fogyasztásával nem növekedni fog súlyod, hanem csökkenni.

Mit szabad, és mit nem?

A módszer alapelve szerint a diéta ideje alatt nélkülöznöd kell étrendedből a magas kalória- és zsírtartalmú ételeket, a desszerteket, édességeket és természetesen a kalóriában nem szegény alkoholféléket is. Szinte töménytelen mennyiségben fogyaszthatsz azonban zöldségeket, kiemeltképp sóskát, spenótot, salátaféléket, például, fejes-, lollo- és jégsalátát, káposztaféléket, karfiolt, brokkolit, spárgát, szárzellert.

Természetesen a zöldségekhez hasonlóan a kalóriaszegényebb gyümölcsök, így az alma, a citrusfélék, a narancs, a grépfrút és a bogyósok bevitele is megengedett. A Volumetrics-módszer mindemellett fokozott figyelmet fordít a folyadékbevitelre is, így az egyedi étrend mellett célszerű naponta legalább két, két és fél liter vizet elfogyasztanod.

A módszernek köszönhetően az ígéretek szerint rövid időn belül megszabadulhatsz felesleged nagy részétől, a diéta segítségével ugyanis garantált a heti egy kiló súlyvesztés. Tovább növelheted azonban a leadott kilók számát némi testmozgással, amit a Volumetrics-módszer kidolgozója, Dr. Barbara Rolls is javasol mindegy egyes diétázónak.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy kis doboz natúr joghurt, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg párolt csirkemell tetszőleges mennyiségű friss zöldsalátával.
Uzsonna: 10 dkg bogyósgyümölcs.
Vacsora: egy tányér zöldségleves gazdagon, rántás és tészta nélkül.

2. nap

Reggeli: két szelet sonka, egy alma, egy bögre sovány tej.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, két paradicsomból készült saláta.
Uzsonna: két narancs.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű friss saláta jégsalátából, répából, hagymából, sovány joghurtból készült öntettel.

3. nap

Reggeli: egy bögre banánturmix cukor nélkül.
Tízórai: egy kis doboz natúr joghurt.
Ebéd: 25 dkg párolt hal egy bögre görög salátával.
Uzsonna: egy grépfrút.
Vacsora: egy párolt zöldségnyárs csirkemelldarabokkal.

4. nap

Reggeli: két főtt tojás egy friss paradicsommal, egy bögre sovány tej.
Tízórai: három szem mandarin.
Ebéd: egy tányér friss brokkoliból készült krémleves, zsírszegény tejszínnel dúsítva, két bögre friss zöldségekből készült saláta.
Uzsonna: egy kis doboz joghurt.
Vacsora: 15 dkg párolt csirkemell tetszőleges mennyiségű friss salátával.

5. nap

Reggeli: két kis doboz natúr joghurt, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: egy tányér friss gyümölcsökből, zsírszegény tejszínnel készült gyümölcsleves, egy bögre hagymás babsaláta.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű csirkehúsos Cézár-saláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

6. nap

Reggeli: 10 dkg friss túró fűszerekkel, sovány tejföllel elkeverve.
Tízórai: két körte.
Ebéd: 15 dkg párolt pulykamell egy bögre zöldborsópürével.
Uzsonna: 3 dl banánturmix cukor nélkül.
Vacsora: tetszőleges mennyiségű zöldségleves gazdagon.

7. nap

Reggeli: egy bögre bogyósgyümölcs, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: egy tányér spárgakrémleves, egy tányér kevés rántással készült spenót egy főtt tojással.
Uzsonna: két kivi.
Vacsora: 20 dkg párolt lazac két bögre brokkolival, spárgával.

OLVASD EL EZT IS!

zabkasa fahejjal
  • zabpehely
  • villámdiéták

Naponta 1 kiló mínusz

reggeli etel
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

A végleges fogyás titka: kronodiéta

indiai
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Adj le 5 kilót az indiai diétával!

Ezt is szeretjük