1400 kalóriás heti menüt mutatunk: könnyen összeállítható fogyókúrás étrend képeken
Ettől a diétától biztosan nem leszel éhes.

nap-4
Ez is érdekelhet

Nyarat varázsol a nappalidba a technológia (x)

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Helyes kontúrozással szépen hangsúlyozható az arcforma: megmutatjuk, hogyan csináld »

Botrány a Victoria’s Secretnél: ezért nem lesz idén divatbemutató »

Természetes anti-aging fegyver: ha nem bízol a retinolban, próbáld ki a bakuchiolt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ideális fogyás mértéke a dietetikusok szerint heti 0,5-1 kg, ehhez naponta 500-1000 kalóriával kell kevesebbet ennie az embernek, mint amennyit különben fogyaszt, hogy megteremtse a szükséges különbözetet.

Az alábbi 1400 kalóriás diétával könnyen meg lehet szabadulni akár 1 kilótól is hetente, ha valaki sok mozgással kombinálja, és mivel laktató, egészséges ételeket tartalmaz, a kínzó éhségtől, fáradtságtól sem kell tartani közben.

Heti étrend könnyű diétához

Az alábbi étrend nem zárja ki a szénhidrátokat, azonban egészséges, teljes kiőrlésű tésztákat és pékárukat ajánl, és főleg reggelire, ebédre teszi a szénhidrátot tartalmazó ételeket, hogy azok akkor lássák el az embert energiával, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Vacsorára ezzel szemben fehérjedús fogásokat ajánl, hogy a szervezet ne kezdjen raktározni éjszaka. A 300 kalória körüli reggeli és ebéd mellé 600 kalória körüli ebédeket tervez, hogy a nap közepére koncentrálja az energiabevitelt, valamint összegyűjt 100-200 kalóriás tízórai- és uzsonnaötleteket is, amelyek szabadon variálhatóak a hét során. Így jön ki az 1400 kalória mindennap.

 A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük