1 hónap alatt leszedi a hasi zsírt! Otthoni hasformáló gyakorlat Czanik Balázstól
Hozd magad formába 30 nap alatt egy hatékony gyakorlatsorral!

nagykep?cikkid=167400&kep=fogyokura-fblead
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A fogyókúrázók számára az egyik legproblémásabb terület mindig a has, amelyre számos gyakorlat létezik, ám ezek nem egyformán hatékonyak. Éppen ezért mutatunk három olyan gyakorlatot, amely kimondottan a hasi zsírpárnákat támadja meg egy nagyon kemény és hatásos edzésben!

Ugyan a helyi zsírégetés sajnos nagyon kemény tornával sem lehetséges, mégis, ezzel a mozgással hatékonyan növelheted a heti elégetett kalóriák számát, és az adott területek izmainak célzott edzésével feszesebbé teheted a bőröd, amitől a fogyókúra eredménye is látványosabb. 

Zsírrobbantó gyakorlatok Czanik Balázstól

Az alábbi videóban Czanik Balázs mutatja meg három legszuperebb hasformáló gyakorlatát. A torna nemcsak a hasi, hanem a csípőn és a derékon lévő zsírréteg alatti izmokat is megdolgozza, így mindenkinek ajánlott, aki ezeken a területeken szeretne feszesedni.

Ha az edzést - Balázs tanácsának megfelelően - rendszeresen végzed, akkor az eredmény már az első hónapot követően látványos lesz, centikben és kilókban is egyaránt.

Próbálj ki még több zsírrobbantó gyakorlatot

Ezzel a tornával hasizmaid megmozgatása után egy másik problémás területet, a combjaidat edzheted, amelyek hamarosan feszesebbek és formásabbak lesznek a rendszeres mozgásnak köszönhetően!

Ezt is szeretjük