A 8 legjobb otthoni hasizomgyakorlat, ha lapos hasat szeretnél: kemények, de hatásosak
Ez az a testtájék, ahonnan a legtöbb embernek a legnehezebben megy le a felesleg, de kitartó munkával pár hét alatt látványos a változás.

GettyImages-1066259678
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A hasi tájékon megjelenő úszógumi főként a mozgásszegény életmód és az egészségtelen táplálkozás miatt alakulhat ki, de az alhasi izmok edzetlensége is szerepet játszik a kötényhas kialakulásában.

Ugyanakkor az edzett izmok csak a felesleg leadása után fognak látszódni, amit kalóriadeficittel lehet elérni. Ahhoz, hogy a tested szép tónusú legyen, rendszeres testmozgásra és a core izmok aktivizálására van szükséged.

Otthoni gyakorlatok lapos hasra

A hasizomgyakorlatoknál a mély core izmokat, többek között az egyenes és haránt hasizmot, a rekeszizmot, a farizmot, a medencefenék izmait és a hátizmot kell aktivizálni, így a célzott izomfeszesítés látványosan alakítja át a problémás területet.

Az alábbi, otthon végezhető gyakorlatok egy része a haránt hasizmokat és a mély hasizmokat veszi igénybe, és hatékonyan formálják a kényes területet. A gyakorlatok elvégzése előtt melegíts be, hogy az izmaid átmelegedjenek, és ízületeid rugalmasabbá váljanak!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük