A 8 legjobb otthoni hasizomgyakorlat, ha lapos hasat szeretnél: kemények, de hatásosak
Ez az a testtájék, ahonnan a legtöbb embernek a legnehezebben megy le a felesleg, de kitartó munkával pár hét alatt látványos a változás.

GettyImages-1066259678
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

A divatos teddy kabát nőies verzióban: nem fogsz plüssmackónak tűnni, ha így viseled »

Tényleg 42 éves Laetitia Casta? – Legújabb fotóin 30-nak is alig néznénk, és nem a retus miatt »

Ezekre figyelj, ha megsínyli a bőröd a maszkviselést: így előzd meg a katasztrofális tüneteket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasi tájékon megjelenő úszógumi főként a mozgásszegény életmód és az egészségtelen táplálkozás miatt alakulhat ki, de az alhasi izmok edzetlensége is szerepet játszik a kötényhas kialakulásában.

Ugyanakkor az edzett izmok csak a felesleg leadása után fognak látszódni, amit kalóriadeficittel lehet elérni. Ahhoz, hogy a tested szép tónusú legyen, rendszeres testmozgásra és a core izmok aktivizálására van szükséged.

Otthoni gyakorlatok lapos hasra

A hasizomgyakorlatoknál a mély core izmokat, többek között az egyenes és haránt hasizmot, a rekeszizmot, a farizmot, a medencefenék izmait és a hátizmot kell aktivizálni, így a célzott izomfeszesítés látványosan alakítja át a problémás területet.

Az alábbi, otthon végezhető gyakorlatok egy része a haránt hasizmokat és a mély hasizmokat veszi igénybe, és hatékonyan formálják a kényes területet. A gyakorlatok elvégzése előtt melegíts be, hogy az izmaid átmelegedjenek, és ízületeid rugalmasabbá váljanak!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük