Lapos, feszes hasfalat szeretnél? Ezt a 6 gyakorlatot csináld felülések helyett
Gyorsan, látványos eredményt érhetsz el otthoni edzéssel.

nagykep?cikkid=170053&kep=szexi has-lead
Ez is érdekelhet

London gyerekkel is felejthetetlen: így tegyük kényelmessé az utat! (x)

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

beauty and style

Csak 18 éves, de ő készíti a legszebb nyári ékszereket - Képek »

8 frizura, amihez csak egy hajsütő kell: ezerszer dúsabb és nőiesebb így a bob fazon »

Egy borotvareklám, amelyben tényleg szőrösek a nők - Ezen nem kellene meglepődnünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan úgy gondolják, hogy a felülések a legeslegjobb haslapító gyakorlatok, holott ezek főként a has középső régiójának izmait erősítik meg. A has lógását azonban inkább az alhasi rész gyengesége okozza, melyet a felülések helyett lábemelésekkel dolgoztathatsz meg a leghatékonyabban. Ugyan helyi zsírégetés sajnos nem létezik, mégis, ha ezeket a gyakorlatokat végzed, az izmaid fejlődésének köszönhetően a hasad laposabb és feszesebb lesz. Mutatjuk, mire szánd rá a napi negyed órát, melyet követően, ha ez a torna már jól megy, csinálhatsz mindegyik gyakorlatból egy sorozat helyett kettő, majd három ismétlést vagy elkezdhetsz haladni a nehezebb, haladó edzések felé!

Még több haslapító gyakorlat

Ha igazán jó gyakorlatsort szeretnél összeállítani a hasad edzésére, akkor ezeket is próbáld ki!

Ezt is szeretjük