Lapos, feszes hasfalat szeretnél? Ezt a 6 gyakorlatot csináld felülések helyett
Gyorsan, látványos eredményt érhetsz el otthoni edzéssel.

nagykep?cikkid=170053&kep=szexi has-lead
Ez is érdekelhet

Változatosságra vágyóknak irány Linz! (x)

Második Esély a Procter and Gamble segítségével (x)

Kirándulnál egyet a családdal vagy csak fitten tartanád magad? Esetleg bebringáznál a munkahelyedre? Válaszd a Riverside 500-at! (x)

beauty and style

Ez a frufru mindenkinek jól áll: fodrász mutatja meg, hogyan készül »

A zsebes nadrág még soha nem volt ennyire nőies: szuper stílustippek az utcáról »

Már nem dundi, és nem is betegesen sovány: a 32 éves Crystal Renn szebb, mint valaha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan úgy gondolják, hogy a felülések a legeslegjobb haslapító gyakorlatok, holott ezek főként a has középső régiójának izmait erősítik meg. A has lógását azonban inkább az alhasi rész gyengesége okozza, melyet a felülések helyett lábemelésekkel dolgoztathatsz meg a leghatékonyabban. Ugyan helyi zsírégetés sajnos nem létezik, mégis, ha ezeket a gyakorlatokat végzed, az izmaid fejlődésének köszönhetően a hasad laposabb és feszesebb lesz. Mutatjuk, mire szánd rá a napi negyed órát, melyet követően, ha ez a torna már jól megy, csinálhatsz mindegyik gyakorlatból egy sorozat helyett kettő, majd három ismétlést vagy elkezdhetsz haladni a nehezebb, haladó edzések felé!

Még több haslapító gyakorlat

Ha igazán jó gyakorlatsort szeretnél összeállítani a hasad edzésére, akkor ezeket is próbáld ki!

Ezt is szeretjük