3 centi mínusz hasról és derékról 2 hét alatt! Képeken a 3 legjobb gyakorlat az edzőtől
Erősítenéd a hasizmaidat? Mutatunk pár remek gyakorlatot!

Dia

	A fenti képen látható, ülve végezhető gyakorlat remekül megdolgoztatja az alsó hasizmokat is.

A fenti képen látható, ülve végezhető gyakorlat remekül megdolgoztatja az alsó hasizmokat is.

Dia

	Kapaszkodj meg oldalt, nyújtsd ki a lábad, majd húzd fel a térded. Végezz ebből 20 ismétlést, majd az egészből három sorozatot.

Kapaszkodj meg oldalt, nyújtsd ki a lábad, majd húzd fel a térded. Végezz ebből 20 ismétlést, majd az egészből három sorozatot.

Dia

	A sima felülésnél hatékonyabb és izgalmasabb a képen látható gyakorlat. Helyezkedj el hanyatt fekvésben, a térdeket húzd fel, és tedd egy körülbelül 30 cm magas, stabil tárgyra. Lassan emeld meg a csípődet.

A sima felülésnél hatékonyabb és izgalmasabb a képen látható gyakorlat. Helyezkedj el hanyatt fekvésben, a térdeket húzd fel, és tedd egy körülbelül 30 cm magas, stabil tárgyra. Lassan emeld meg a csípődet.

Dia

	Az emelést addig folytasd, amíg a comb és a felsőtest egy vonalba nem kerül. Ezután lassan visszaengedheted a csípődet a földre. Ismételd a gyakorlatot 15-ször, és végezz három sorozatot. Ezzel a gyakorlattal nemcsak a hasizmokat, de a combot és a feneket is megdolgoztatod.

Az emelést addig folytasd, amíg a comb és a felsőtest egy vonalba nem kerül. Ezután lassan visszaengedheted a csípődet a földre. Ismételd a gyakorlatot 15-ször, és végezz három sorozatot. Ezzel a gyakorlattal nemcsak a hasizmokat, de a combot és a feneket is megdolgoztatod.

Dia

	Helyezkedj el hanyatt fekvésben, kezeid legyenek oldaltartásban a földön. Nyújtsd ki a lábadat felfelé, a térdek, bokák legyenek összezárva.

Helyezkedj el hanyatt fekvésben, kezeid legyenek oldaltartásban a földön. Nyújtsd ki a lábadat felfelé, a térdek, bokák legyenek összezárva.

Dia

	Lassan, hasizommal tartva, engedd le a lábakat oldalra. Ezzel a gyakorlattal az oldalsó hasizmokat is remekül megdolgoztatod, segít a karcsúbb derék elérésében.

Lassan, hasizommal tartva, engedd le a lábakat oldalra. Ezzel a gyakorlattal az oldalsó hasizmokat is remekül megdolgoztatod, segít a karcsúbb derék elérésében.

Dia

	Amint leért a lábad a földre, lassan - nem lendületből - indíthatod is vissza a gyakorlatot. Végezd el mindkét oldalra tízszer-tízszer, majd az egészből csinálj három sorozatot.

Amint leért a lábad a földre, lassan - nem lendületből - indíthatod is vissza a gyakorlatot. Végezd el mindkét oldalra tízszer-tízszer, majd az egészből csinálj három sorozatot.

Ezt is szeretjük
Fotó: