2 hét alatt lapos hasat csinál ez a 3 gyakorlat
Képes útmutató a személyi edzőtől
Dolgoztasd meg a felső, az alsó és az oldalsó hasizmokat is!

Dia

	A képen látható gyakorlattal remekül formálhatod a felső és az oldalsó hasizmokat.

A képen látható gyakorlattal remekül formálhatod a felső és az oldalsó hasizmokat.

Dia

	A mozdulatsort nem kell teljesen vízszintes helyzetből indítanod, nyújtózz ki finoman oldalra. Végezz a gyakorlatból mindkét oldalra húszat-húszat, majd ismételd meg kétszer-háromszor.

A mozdulatsort nem kell teljesen vízszintes helyzetből indítanod, nyújtózz ki finoman oldalra. Végezz a gyakorlatból mindkét oldalra húszat-húszat, majd ismételd meg kétszer-háromszor.

Dia

 	Az alsó hasizmok edzése keményebb dió, de ez a gyakorlat remekül megdolgoztatja őket.

Az alsó hasizmok edzése keményebb dió, de ez a gyakorlat remekül megdolgoztatja őket.

Dia

	Nyújtóztasd ki a lábadat a képen látható módon, és végezd a gyakorlatot húszas ismétlésszámmal, három sorozatban. Ha esetleg túl könnyűnek éreznéd, használhatsz hozzá kisebb súlyzót.

Nyújtóztasd ki a lábadat a képen látható módon, és végezd a gyakorlatot húszas ismétlésszámmal, három sorozatban. Ha esetleg túl könnyűnek éreznéd, használhatsz hozzá kisebb súlyzót.

Dia

	Helyezkedj el hanyatt fekvésben a képen látható módon - a kezek oldaltartásban, a lábak összezárva, felfelé kinyújtva.

Helyezkedj el hanyatt fekvésben a képen látható módon - a kezek oldaltartásban, a lábak összezárva, felfelé kinyújtva.

Dia

	Kezdd el finoman leengedni a kinyújtott lábakat egyik oldalra - közben érezd, ahogy az oldalsó izmokat dolgoznak.

Kezdd el finoman leengedni a kinyújtott lábakat egyik oldalra - közben érezd, ahogy az oldalsó izmokat dolgoznak.

Dia

	Ha a lábad leért a padlóra, indulhat visszafelé a gyakorlat. Végezd el mindkét oldalra tízszer-tízszer, majd csinálj belőle három sorozatot. Ha úszógumid van, ezzel a gyakorlattal remekül formálhatod a területet.

Ha a lábad leért a padlóra, indulhat visszafelé a gyakorlat. Végezd el mindkét oldalra tízszer-tízszer, majd csinálj belőle három sorozatot. Ha úszógumid van, ezzel a gyakorlattal remekül formálhatod a területet.

Ezt is szeretjük
Fotó: