Hasizomgyakorlatok erősen túlsúlyosaknak: könnyen végezhetőek, de elképesztően hatásosak
Nam akadály a nagy túlsúly, ezeket a hasizomgyakorlatokat bárki kipróbálhatja.

plank
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Szuper egyszerű félkonty sietős napokra: 5 perc alatt elkészülsz vele »

A ballonkabát egy nő szekrényéből sem hiányozhat: karcsúsít és sokoldalúan viselhető »

Sok mindenre jó a teafaolaj, de nem mindegy, hogy használod »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor az ember nagy túlsúllyal kezd mozogni, tanácsos nem a kardio-mozgásformákkal kezdenie - mint amilyen a futás vagy a biciklizés. Ezek nagy nyomást helyezne az ízületekre, ezért eleinte tanácsos kerülni őket vagy fokozatos szert tenni edzettségre. Amíg ez nincsen meg, inkább a kisebb pulzusugrásokkal járó erősítő edzések ajánlottak.

Azonban a nagy túlsúly egyik hátránya, hogy a testet - és sok esetben főleg a törzset - körülvevő zsírpárnák miatt bizonyos mozdulatokat kényelmetlen végezni. Ilyen többek között a felülés is.

Hasizomgyakorlatok nagy túlsúllyal

Szerencsére számtalan olyan, a hasizmokat is dolgoztató gyakorlat van, amelyhez nem kell hagyományos hasprést végezni, mégis legalább annyira, ha nem jobban edzi a terület izmait. Ezekből gyűjtöttük most össze a leghatásosabbakat.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük