A 7 legjobb hasizomgyakorlat, ami álomszépen formálja a hasat: nagy túlsúllyal is végezheted
Búcsút mondhatsz az úszóguminak ezekkel a hasizomgyakorlatokkal.

csipoemeles-2
Ez is érdekelhet

Nemzetközi ízélményekkel vár a budapesti ÁRKÁD (x)

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

beauty and style

Emlékszel még a vastag aranylánokra? A feltünő fuksz nagyon divatos lesz »

Mi pontosan a parabén? Tényleg az egyik legártalmasabb kozmetikai összetevő? »

Eszméletlenül dögös lesz, ha így szárítod be a hajad: a Hollywood-hullámoknak nehéz ellenállni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sok olyan gyakorlat van, amelyet nagy túlsúllyal nehéz elvégezni, vagy ami megterheli az ízületeket, ezért körültekintően kell választani, amikor az ember összeállítja az otthoni edzéstervét.

Van azonban számos olyan gyakorlat, amelyet az extra kilók mellett sem ördöngösség elvégezni, és annak ellenére, hogy kímélőek, hatékonyan formálják a hasizmokat.

Hasizomgyakorlatok minden edzettségi szinthez

Az alábbi gyakorlatok többsége kitartott, izometrikus gyakorlat, amelyhez nem kell feltornászni a pulzust, és az ízületekre sem ró akkora terhet, tehát ideális nagy túlsúly mellett is, de akadnak itt klasszikusabb hasizomgyakorlatok is, amelyeket bátran kipróbálhatja az is, aki nem S-es méretet hord, de azokat is meg fogja izzasztani, akik számára nem idegen az edzés. 

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük