3 centi mínusz hasról és derékról 2 hét alatt! Képeken a 3 legjobb gyakorlat az edzőtől
Erősítenéd a hasizmaidat? Mutatunk pár remek gyakorlatot!

hasizmok
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Újból fehér lesz a ruha besárgult hónalja, ha ezt használod rá: csak a konyháig kell menni érte »

Mélyen hidratálják a bőrt és csökkentik a ráncokat: ceramidok nélkül nincs szép bőr »

Szuper egyszerű félkonty sietős napokra: 5 perc alatt elkészülsz vele »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha elsősorban has- és deréktájékra hízol, fontos, hogy étrendedből kiiktasd a finomított szénhidrátokat. Étkezz naponta ötször kis adagokban, és minden étkezés tartalmazzon zöldséget vagy gyümölcsöt. Ezen kívül a kardió edzés, illetve az alábbi célzott hasizom-gyakorlatok segítenek abban, hogy derekad karcsúbb, hasad laposabb legyen. Ha naponta végzed őket, már két hét alatt látható eredményre számíthatsz. A gyakorlatokat Kremer Kaposi Péter személyi edző mutatja be.

Lapos has, formás combok egyetlen gyakorlattal

A plank gyakorlat különösen a hasat és a combizmokat segít formálni. Többféleképpen is végezheted. Alábbi galériánkból kiderül.
Ezt is szeretjük