Szabadulj meg a hasi zsírtól 3 lépésben - Alig 2 hét alatt
Gyulladáscsökkentő ételekkel és kardió jellegű mozgásformákkal leeresztheted a úszógumit.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Fényes és dús lesz, ha így egyenesíted ki a hullámos hajat! »

6 perc az egész torna, de csodás popsit és feszes combokat varázsol »

Ezek az alapszínek legyenek ott a szekrényedben! Mindent egyszerűbbé tesznek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasi zsír talán a legmakacsabb fajta az összes zsírpárna közül: könnyen felszalad, és nehezen tudsz megszabadulni tőle.

Szerencsére azért az úszógumitól sem lehetetlen megválni, ám célirányosan kell kezelni a problémát: egy hagyományos diéta nem biztos, hogy felszámolja, de ha követed a három legfontosabb szabályt, pár hét alatt eltüntetheted a párnákat.

Így szabadulj meg a hasi zsírtól három lépésben

Nézd meg, mi kerül a tányérra!

Az első és legfontosabb dolog, hogy a táplálkozási szokásaidon változtass. Az anyagcsere-javító, rostban gazdag, alacsony glikémiás indexű ételek és a kímélő, béltisztító étrend segítenek megszabadulni a hasi zsírtól.

A rostban gazdag táplálkozás mellett bizonyos zöldségek és gyümölcsök is mindenképpen kerüljenek be az étrendedbe.

A paradicsom és az uborka kihajtják a fölösleges vizet, ami szintén plusz centiket jelenthet a has tájékán, míg például a fokhagyma csökkenti az emésztőszervek bakteriális fertőzéséből származó anyagcsere-zavarokat és a puffadást.

Szüntesd meg a gyulladást!

A hasi hízás a legtöbb esetben összefüggésben áll valamilyen emésztőszervi gyulladással.

Ezt orvosolhatod a már említett baktériumölő fokhagymával, illetve élőflórás joghurttal - ami segít helyreállítani a bélflóra egyensúlyát -, ám a tüneti kezelés mellett nagyon fontos, hogy az anyagcserezavart kiváltó okokat is megszüntesd.

Az emésztőszervi betegségeknek nagyon gyakran lelki okai vannak: ha szeretnél megszabadulni a hasi zsírtól, fontos, hogy a jó anyagcsere érdekében próbáld meg kiiktatni, illetve megfelelően kezelni a stresszt. A nap végén tegyél könnyű sétákat, fogyassz magnéziumban gazdag ételeket, például sovány tejtermékeket vagy diót, és ne bosszankodj olyan dolgok miatt, amiken nem tudsz változtatni.

A kevesebb feszültségért a szervezeted is hálás lesz: megszűnik a puffadás, az emésztési zavar és a hasi görcsök, ami hosszú távon elengedhetetlen a szép, lapos, feszes hasfal érdekében.

Elő az ugrókötéllel!

A felülések, illetve más hasizom-erősítő gyakorlatok segítenek, hogy a zsírpárnák alatt rejlő izmok kidolgozottak és feszesek legyenek. A hasi zsír eltüntetésében azonban a leglátványosabb eredményt a rövid, kardió jellegű gyakorlatokkal érheted el.

Ilyenkor szinte sokkolod a szervezetedet a mozgással, így az kénytelen olyan vésztartalékokhoz is hozzányúlni, amelyekhez egyébként nem - az anyagcsere felpörög, a méregtelenítés csúcsra jár, és szépen elkezded felhasználni a hasizsír-tartalékot.

A rendszeres, egészséges emésztés és jó anyagcsere érdekében az a legjobb, ha rendszeresen, hetente minél több alkalommal végzel valamilyen testmozgást. Nem kell, hogy ez túlzottan megerőltető legyen, a hangsúly inkább a gyakoriságon van. A könnyű séták vagy kocogás, jógázás mellé azonban mindenképpen iktass be heti két-három alkalommal intenzív futást, ugrókötelezést vagy hulahoppozást: bármit, ami rövid idő alatt felpörgeti az anyagcserédet.

OLVASD EL EZT IS!

Blog.hu ajánló