Hány perc futás után indul be a zsírégetés? Ha ennél rövidebb ideig csinálod, ne várj csodát
10-20 perc? Vagy akár egy óra is kellhet a zsírégetés beindulásához?

okosora
Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

Ez az app segít, hogy mindig hidratált legyél: figyelmeztet, mennyi vizet kell innod »

Zavarba ejtő fotókon pózol a 16 éves modell: az arca egy kislányé, de nőként néz a kamerába »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az őszi hónapok kimondottan kedveznek a futásnak, hiszen nincs már nagy meleg, de a mínuszok még a láthatáron túl vannak.

Ha elhatároztad, hogy ezzel az egyszerű, ám hatékony kardió mozgással tartod karban a tested és nem titkolt szándékod, hogy fogyj is vele, valószínűleg felmerült benned, hogy mennyit is kell futnod az eredményért.

Hány perc futás után indul be a zsírégetés?

Ahhoz, hogy a mozgás hatására beinduljanak a zsírégető folyamatok, időre van szükség. Nem szükséges minden nap futnod, de legalább heti három-négy alkalom javasolt ahhoz, hogy a rendszerességnek eredménye is legyen. Ha régóta nem sportoltál, kezdetben megteszi a séta is.

Egy-egy alkalommal pedig érdemes 30-40 percet mozogni ahhoz, hogy látható eredményt érj el. A zsírégető folyamatok ugyanis ennyi idő alatt indulnak be. Ami pedig a tempót illeti, nem annyira a gyorsaság számít, sokkal inkább az, hogy a pulzusod mozgás közben 120-140 között, a zsírégető tartományban legyen. Ehhez kezdetben szükséges lehet egy pulzusmérő óra.

Sportok 80 kiló felett

Ha a súlyod miatt nem futhatsz, akkor sem kell lemondanod a sportról. Válassz testhezállóbbat!

Ezt is szeretjük