A 70 kiló túlsúlynak vagy elhízásnak számít? És a 80? Mutatjuk, mikortól nem lehet molettnek hívni az alakot
Egy pont után már orvosi probléma.

kover hason meroszalag
Ez is érdekelhet

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

A szezon új kedvenc kiegészítőjét nem igazán értjük, de legalább csillog »

Nem tudjuk, sírjunk vagy nevessünk: rántott csirke cipőt dob piacra a KFC »

Vagány és szexi a bőrhatású nadrág: így viseld stílusosan »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha az orvos elhízásról beszél, nem az a célja, hogy rosszul érezze magát a páciens a testsúlya miatt, de a túlsúly egy bizonyos fokáról van szó, aminek már jelentős egészségügyi következményei vannak, így jeleznie kell.

A súlyfelesleg nem jelent automatikusan elhízást. A különbségeket leggyakrabban a testtömegindex-, azaz a BMI-számítás segítségével szokás meghatározni, mely a súlyt és magasságot összehasonlítva viszonylag pontosan képes megállapítani, mennyire problémás a testsúly. Érdemes komolyan venni, mert az elhízás nem játék, és egy ponton túl nem szabad eufemizálva kerekdedségnek nevezni. Tekintsd át velünk a számítás alapján kialakított öt kategóriát!

Ide kattintva találsz egy BMI-kalkulátort, és könnyen kiszámolhatod a saját testtömegindexedet.

Hizlalnak, de nem tudsz róla

Ezekkel az ételekkel nagyon vigyázz, mert a népszerű tévhittel ellentétben komolyan növelik a zsírraktárakat! A legtöbbet diétás ételnek szokták gondolni.

Ezt is szeretjük