5 tipp, hogy 80 kiló fölött gyorsan beinduljon a fogyás
Egyszerűbben elkezdheted, mint gondolnád
Álomalakod lehet gyorsabban!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

3 baki, amivel nagyon el lehet rontani a csillogó sminket »

Ezt viseld a szűk ruha alatt, ha bevág a zsírpárnákba: alakformáló fehérneműk körképe »

Jónak hiszed, pedig ártasz vele: 4 dolog, amit ne csinálj, ha fogyni akarsz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahhoz, hogy tartós fogyást érj el, és elégedetten nézhess a tükörbe, a mozgás és tudatos táplálkozás összhangját kell megvalósítanod. Egyik a másik nélkül nem tudja meghozni azt az eredményt, amire igazán vágysz, vagyis a karcsúbb és tónusosabb énedet.

De ennek az életmódbeli váltásnak nem kell kellemetlennek lennie, és van néhány tippünk a számodra, mellyel felgyorsíthatod a folyamatot, hogy menet közben ne veszítsd el kitartásodat. Lássuk is az öt tippet!

1. Sport: úszás, biciklizés

Sokan a futásnál ragadnak le, pedig az úszás és a biciklizés sokkal eredményesebb lehet, különösen a fogyókúra elején, mikor a szervezet még nincs annyira hozzászokva a terheléshez. Az úszásnál és a biciklizésnél sokkal kíméletesebben tudod emelni az edzések intenzitását és hosszát, miközben már a legelejétől nagyon hatásosan átmozgatnak.

Az úszás esetében azonban mindenképp ajánlott az elején edzőhöz járni, hogy a technikádat megnézze, és kijavítsa az esetleges hibákat, ha ugyanis nem jól alkalmazod a különböző úszásnemek technikáit, akkor nem megfelelően terheled a testedet, és akár még árthatsz is az ízületeidnek.

Kovács Ági Úszóakadémia az Aquaworldben

Felnőttként is tanulhatsz úszni! Az  Aquaworld – Kovács Ági Úszóakadémia  a kicsiket és a nagyokat egyaránt szeretettel várja, hogy élményt adó környezetben, garantált szakmai háttérrel sajátíthasd el az úszás örömét!

Ha a gyerekekkel együtt érkeznél, akkor ők is belekóstolhatnak, milyen az, amikor játékosan, a legprofibbtól tanulhatják meg a víz és a mozgás szeretetét, és az oktatás végén csúszdázhatnak is egy nagyot a trópusi hangulatú vízi paradicsomban.

Ráadásul, ha nem egyedül úszol, akkor sokkal inkább tudod tartani a rendszerességet, ami a fogyáshoz elengedhetetlen.

2. Reggeli edzés

Ha elég elszánt vagy, és fel tudsz kelni munka előtt, hogy elmenj úszni, duplán meghálálja magát az elhatározás, különösen, ha egyáltalán nem, vagy csak keveset eszel előtte. Így nemcsak a zsírégetést járatod csúcsra, de még az izmaid is látványosabban feszesednek. Úszás után mindenképp egyél egy teljes értékű reggelit, azonban arra figyelj, hogy ne emeld meg a szokásos reggeliadagod mennyiségét.

3. Cukor nélkül

Ha teljesen kiiktatod ételeidből és italaidból a cukrot, azzal elképesztő eredményeket tudsz elérni. A cukor ugyanis egy gyors energiaforrás, ami ugyanolyan gyorsan be is épül a sejtekbe, különösen comb-, fenék- és hastájékon, ami a legtöbb nőnek a problémás területet jelenti túlsúly esetén. Ha azonban sem cukrot, sem mézet, sem gyümölcscukrot nem fogyasztasz, akkor a szervezeted felhasználja az eddig elraktározott készleteket, és utánpótlás híján nem tölti fel ismét a kritikus raktárakat.

Ha a kávéd és teád édesítéséről nem szeretnél lemondani, akkor ezek ízesítésére használj kalóriaszegény vagy nullkalóriás, természetes édesítőket, mint amilyen a stevia, a xilit vagy az eritrit.

4. Reggeli folyadékbevitel növelése

Ha a reggeli étkezés időpontját kicsit kitolod, viszont megiszol legalább fél liter szénsavmentes ásványvizet, azzal startot vesz a szervezeted hidratálása, és a salakanyagok is gyorsabban távoznak a szervezetedből. Ráadásul egész nap jobban fogod kívánni a vizet, és, ha a napi nyolc pohár vizet biztosan elfogyasztod, akkor a teltségérzeted is az optimálisra áll be, és nem fogod túlenni magadat fölös kalóriákat juttatva ezzel a szervezetedbe.

5. Napi öt étkezés

Törekedj arra, hogy mindennap öt alkalommal egyél kis mennyiségeket - lehetőleg minél nagyobb rosttartalommal. Ne edd tele magad, csak annyit, hogy már ne legyél éhes, és kényelmesen kibírd a következő étkezés időpontjáig. Emellett pedig egyél lassan, hogy a szervezeted jelezhessen, amikor már jóllakott.

Blog.hu ajánló