Csak napi pár perc kell, és gyorsan eltűnik a kiálló pocak: gyors, de hatékony gyakorlatsort mutatunk
Ha nem szereted a felüléseket, vedd célba a hasi zsírt az alábbi, otthon végezhető mozdulatokkal.

Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Nőies bokacsizmák 10 ezer forint alatt: ezek a legsikkesebb fazonok idén ősszel »

Így soha nem ismernél rá a 47 éves, szexi szupermodellre: Heidi Klum az átváltozások mestere »

Most így a legszebb az ombre: csodás színátmenetek a hajba, melyek feldobják a sötét tincseket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Elterjedt gondolat a fogyni vágyók között, hogy a feszes, lapos has csak vágyálom marad, ha nem végeznek naponta több száz felülést. Valójában azonban teljesen másfajta és jóval kevesebb mozgással is lehetséges látványos eredményeket elérni. 

Már csak azért is, mivel a has lógásában nagy szerepet játszik az alsó hasizmok és a mélyizmok edzettsége, melyeket nem a felülés, sokkal inkább más gyakorlatok erősítenek. 

Otthoni gyakorlatok kiálló has ellen

Az alhasi zsír és az úszógumi nem véletlenül a fogyókúra legrettegettebb területe, ugyanis sokszor kemény igyekezet ellenére is makacsul kifelé türemkednek. Ennek oka gyakran a puffadás, de emellett az alsó, medence feletti izomzat gyengesége is okozhatja a has csüngését. 

Pontosan ezekre a problémás területekre koncentrálnak a következő mozdulatsorok, miközben erősítenek, és a test más területeire is kifejtik hatásukat. A gyakorlatok naponta maximum húsz percet igényelnek, és ha hetente négy-öt alkalommal végigcsinálod őket, hamarosan feszesebb, laposabb lesz a hasad. Természetesen diéta nélkül nem érnek semmit a gyakorlatok.

Képek forrása: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük