8 szuper gyakorlat integetőháj ellen - 30 perc hetente háromszor, és búcsút mondhatsz neki
Ezekkel a gyakorlatokkal 4 hét alatt újra feszes és izmos karod lehet.

GettyImages-1141353779
Ez is érdekelhet

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

A nyugdíjasotthonból mentek fellépni: 40 év után újra színpadra álltak a szereplők (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

Kipróbáltuk a többfázisú olajos arcápolást: így nem tömődnek el a pórusok »

Nőies, stílusos, és sokat tud a divatról: Olivia Palermo taníthatná a sikkes öltözködést! »

Borzasztóan eltolták a hajszínét, de egy ügyes fodrász mentette a helyzetet »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legtöbb nő az edzés során a has-, popsi-, comb-és mellfeszesítő gyakorlatokat részesíti előnyben, holott a lógó, petyhüdt karizom látványa egyre több harminc feletti hölgy életét megkeseríti. Az integetőháj nem igazán mutat jól, ezért ha tenni szeretnél ellene, érdemes a karokban lévő izmokat tornáztatnod, de nem árt, ha a váll és a hát izmait is erősíted, így harmonikusabb eredményt érsz el.

A nem megfelelő táplálkozás és a mozgásszegény életmód mellett az integetőháj kialakulásának egyik lényeges oka a gyenge tricepsz, amelyet a bicepsszel ellentétben a hétköznapokban nem igazán használunk. A tricepsz látványos szépítéséhez már heti háromszor 30 perc gyakorlatozás is elég lesz. Olyan gyakorlatokat érdemes végezni, ahol a hajlított kart ellenállással szemben kinyújtod, azaz tolómozdulatokat, tolódzkodásokat végzel. Az ellenállás lehet súlyzó, ásványvizes palack, gumikötél vagy akár a saját testsúlyod is.

Hogyan eddz?

Fontos, hogy a csak karra fókuszáló edzőnapok között legyen egynapos szünet, nehogy megerőltesd magad, a hét többi edzésnapján pedig más testtájékra koncentrálj. Fontos, hogy bármilyen gyakorlatot végzel, csak bemelegítés után kezdj hozzá, a gyakorlatsor végén pedig nyújtsd le a megdolgoztatott izomcsoportot. Ha kezdő vagy, nyugodtan kérd ki egy szakképzett edző tanácsát, aki szívesen segít az edzésprogram kialakításában. Ha otthon állsz neki a gyakorlatoknak, válassz olyan súlyzót, mellyel nagyjából 12-15 ismétlést tudsz elvégezni, de erőlködve. Csinálj belőle négy sorozatot egymás után, közöttük pedig hagyj pár perces szünetet.

Az alábbi gyakorlatok kiválóak, ha a bicepsz, tricepsz vagy vállizom erősítéséről van szó. Mutatjuk!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük