A legtöbb kezdő itt rontja el az edzést: 5 népszerű gyakorlat, ami semmit nem ér, ha szabálytalan
Akár csúnya sérülés is lehet a vége.

serules
Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style

A 29 éves Rita Ora durván rákattant a cipődivatra: legújabb fazonjai éppolyan dögösek, mint ő maga »

Feszesíti a petyhüdt bőrt, elsimítja a mikroráncokat: a frakcionált CO2 lézeres kezelés korrigálja a bőrhibákat »

Nőiesek, és szépen elrejtik a hasat ezek a szettek: előnyös fazonok gömbölyded idomokra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akár fogyásról, akár egészségmegőrzésről van szó, napi fél óra mozgásnak már látványos, érzékelhető hatása van. Nem mindegy azonban, mit és hogyan tornázol.

Az erősítő gyakorlatok legtöbbje nem akkor lesz hatásos, ha gyorsan csinálod. Sokkal fontosabb a helyes kivitelezés, enélkül ugyanis jobb esetben csak töredéke hatékonysággal dolgoznak az izmok, rosszabb esetben azonban sérülés lesz a vége.

Gyakorlatok helyes kivitelezése

Kezdőként nem az ismétlésszám vagy a tempó a legfontosabb, hanem az, hogy megtanuld a gyakorlatokat helyesen végezni. Az első hetekben, ha mindig a szabályos mozdulatsorra törekszel, akkor az segít kialakítani az izommemóriában a megfelelő mintákat. Ezzel szemben, ha egy mozdulatot rosszul gyakorolsz be, nemcsak veszélynek teszed ki magad, de később sokkal nehezebb lesz a gyakorlatot helyesen elsajátítanod. Ezt sokan elrontják, ami akár tartósan is elveheti a kedvedet az edzéstől. Mutatunk öt mozdulatsort, melyek nagyon sok edzéstervben szerepelnek, szabályos kivitelezésük mégis gyakran problémát okoz a kezdőknek!

Ezt is szeretjük