10 kemény, de hatékony mozdulat, ami a belső combról lefaragja a zsírt
Alig két-három hét kell, hogy látsszon az eredmény.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

10 egyszerű mód, ahogy a fehér pólót viselheted: hogy változatos legyen »

10 perces intenzív hasizomtorna: leizzasztja a felesleges zsírt »

40 évesen leöregezték, 60 felett újra a márka arca lett a gyönyörű színésznő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a combok összeérnek, az nemcsak esztétikai okokból lehet zavaró, de a dörzsölődés kellemetlenséget, fájdalmat is okoz, így sokan kimondottan erről a területről szeretnének fogyni.

Ehhez érdemes a combot, illetve azon belül is a belső részt megcélzó gyakorlatokat végezni, melyeknek köszönhetően fejlődik az izomtömeg, ami a fölötte lévő rétegeket is feszesebben tartja. A következő gyakorlatok szuper kiegészítői egy diétás étrendnek, mely abban segít, hogy zsírréteg csökkenjen, míg az edzés megőrzi, növeli az izmokat.

Gyakorlatok belső combra

Noha a sima kitörések és a guggolás is nagyon jó combot edző gyakorlatok, amiket érdemes csinálni, a belső comb edzésére ezek a részben jógán, pilatesen és más sportokon alapuló gyakorlatok általában hatékonyabbak. Végezd őket rövid tornaként, kis bemelegítés után, vagy tedd őket egy hosszabb edzés hatékony, belső combra specializált részévé rendszeresen. Ha nagyjából heti három-öt alkalommal végigcsinálod mindet, legkésőbb három hét után már látszani fog az eredmény. A pihenőnapokat ne egymást követően tartsd. A gyakorlatok és a sorozatok között 30-60 másodpercet szünet van mindig. 

Blog.hu ajánló