A 8 leghatásosabb gyakorlat az alhas edzésére: a legnehezebben formálható részt veszik célba
Az alhas kidomborodása nem csak a túlsúlyosokat érinti.

GettyImages-1066259678
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Bizonyára mindenkinek vannak olyan testrészei, amelyekkel nem elégedett: míg egyesek feszesebb popsira és combokra vágynak, addig mások kiálló pocakjukat tüntetnék el.

Sokan azt gondolják, hogy a feszes, lapos has feltétele, hogy naponta több száz felülést csináljanak, valójában azonban a legelső sikert az életmódváltással érhetik el. A célzott gyakorlatok, bár megerősítik az adott terület izmait, de az izmok feletti zsírréteget nem tüntetik el, ehhez első lépésként mindenképp kalóriadeficitet kell teremteni. Ugyanakkor látványosabb lesz a diéta hatása, ha a megfelelő étrend mellett elkezded a köldök alatti, valamint a középső terület edzését is, ami az izmok megtartásában és formálásában segít.

A legjobb gyakorlatok alhasra

Az alhas kidomborodása nem csak a túlsúlyosokat érinti. A vékony alkatú hölgyek is szenvednek a has alsó részének kitüremkedésétől, hiszen ez az a hely, ahova a testünk a legtöbb felesleges zsírt raktározza el. A has alsó részének kitüremkedése az alhasi izmok és mélyizmok edzetlenségéből is adódhat, de ugyanúgy kialakulhat egyoldalú táplálkozás során is.

Az alhasi részt a leghatékonyabban a felülések helyett leginkább a lábemelésekkel dolgoztathatod meg. A következő mozdulatsorok az alhasat és más izomcsoportokat egyaránt erősítik, ráadásul nemcsak a gerincet, de az ízületeket is kímélik. A gyakorlatok során a bemelegítésről és a nyújtásról se feledkezz meg!

Borító- és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük