Vonzóbb, mint 20 évesen! 3 betartható tanács Gwen Stefanitól
Gwen Stefani életmódtanácsait érdemes a hétköznapokban kipróbálni. Pofonegyszerűek!

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

7 trükk, ami megkönnyíti a magassarkú viselését: így nem fájnak majd a lábak »

A 45 éves Charlize Theron gyönyörű a Dior új kampányában: meseszép képek készültek a színésznőről »

Ultranőies, könnyen kezelhető frizurák félhosszú hajból: 7 fazon, aminél nem lesz divatosabb ősszel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Gwen Stefani egyike azon keveseknek, akik 40 felett talán még jobban néznek ki, mint a húszas éveikben. Az énekesnő mondhatni beérett, 45 évesen, három gyermek édesanyjaként és feleségként odafigyel magára.

Ha kíváncsi vagy az énekesnő módszerére, akkor olvass tovább, mert olyan betartható tanácsokkal szolgál, amiket a hétköznapokban bárki megfogadhat. Te is!

Mozgás a családdal

Az énekesnő szerint nincs jobb testmozgás annál, mint amit a család közösen végez. Például egy kiruccanás a gyerekekkel a tengerpartra, vagy egy pár nap síelés tökéletes lehet erre, ráadásul mindezt úgy, hogy sem a férjét, sem három gyermekét nem kell nélkülöznie közben.

Nyilván itthon van némi akadálya a tengerparti nyaralásnak, ahogyan a síelés sem mindenki számára kivitelezhető, de ha kreatív vagy, találhatsz olyan programot, amiben a mozgást és a családot összehangolhatod.

Leruccanhattok a folyópartra, vagy akár az uszodába is, elmehettek a jó levegőre kirándulni, de akár egy rövidebb biciklitúrát is szervezhettek, amit még a gyerekek is bírnak. Nem kell több tíz kilométert megtenni, elég, ha a környéken eltöltötök egy kis időt, mert ha rendszeresen teszitek, ez is nagyon sokat számít.

A kellő motiváció

Gwen Stefani azt vallja, hogy kellő motiváció szükséges ahhoz, hogy az ember fitt tudjon maradni. Az ő esetében - és ezt egyáltalán nem szégyelli - a női hiúsága az, ami igazán lendületben tartja, mert csalódottnak érzi magát, ha nem fér bele egy olyan ruhába, ami nagyon tetszik neki. Pontosan ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy a legjobb formáját hozza a hétköznapokban és a színpadon is.

Emellett egyébként az egészségmegőrzés is fontos szerepet tölt be az életében, ami ismét egy jó ok arra, hogy kellőképpen motivált és elszánt legyen, ha mozgásról van szó. Ha te is megtalálod a motiváló tényezőt az életedben, sokkal könnyebb lesz az életmódváltásra rászánni magad, mint azt elsőre gondolnád.

A megfelelő étrend

Az énekesnő pufók gyerek volt - ezt ő maga vallja gyerekkori énjéről -, folyamatosan küzdött a plusz kilókkal, ezért nagyon odafigyel arra, hogy mit eszik, étrendjében rengeteg biotermék és sovány fehérje szerepel. Gwen egyébként a családjával gyakran vásárol biofarmokon, hogy a kicsikkel is megismertesse a friss élelmiszerek fontosságát.

Ha te is szeretnél egészségesen étkezni, akkor próbálj több organikus zöldséget-gyümölcsöt vásárolni, lehetőleg magyar termelőktől. A fehér lisztből készült pékárut cseréld teljes kiőrlésűre, fogyassz sok tejterméket - például élőflórás natúrjoghurtot és sajtokat -, ha pedig húsra vágysz, akkor inkább a sovány fehér húsok közül válogass. Emellett pedig a napi ajánlott folyadékmennyiséget is fogyaszd el, ez az a bizonyos 2-2,5 liter, amire egy egészséges felnőtt szervezetnek szüksége van.

Ezt is szeretjük