Napi 3 pohár, heti 1,5 kiló mínusz!
Melyik gyümölcslé képes erre?
Idd étkezések előtt a rostban gazdag gyümölcslevet, és élvezd fogyasztó hatását!

grepfrut
beauty and style
Top olvasott cikkek

A vitaminban és rostban gazdag gyümölcslevek fogyasztása fontos az egészséges testsúly megőrzése érdekében. 

Ha azonban biztosra szeretnél menni, érdemes olyan italokat választanod, melyek még a többihez képest is segítik az anyagcsere-folyamatokat.

Karcsúsító grépfrútlé

Egy, a kaliforniai Berkeley Egyetemen végzett kutatás szerint a rendszeres grépfrútléfogyasztás még magas zsírtartalmú étrend mellett is segíti a fogyást.

A PLoS One című szakmai folyóiratban is megjelent egérkísérlet eredménye szerint azoknak az állatoknak a súlya, amelyek a zsíros étrend mellett napi rendszerességgel fogyasztottak grépfrútlevet, 18%-kal alacsonyabb volt, mint a kontrollcsoporté.

A grépfrútlé testsúlycsökkentő, anyagcsere-javító hatását a kutatók többek között abban látják, hogy csökkenti a vércukor, valamint az inzulinszintet - ezáltal megakadályozza a farkaséhség kialakulását.

A tudósok szerint hatása vetekszik egy, a 2-es típusú cukorbetegség kezelése során használt metformin nevű gyógyszerével.

Figyelj a kalóriákra!

A grépfrútlében lévő gyümölcssavak is segítik az emésztési folyamatokat, rosttartalma pedig ugyancsak hozzájárul az anyagcsere felgyorsulásához. Rendszeres fogyasztása segít, hogy akár heti másfél kiló súlyfeleslegtől is megszabadulhass. Idd étkezések előtt, és ügyelj rá, hogy napi energiabeviteled ne haladja meg az 1500 kalóriát. Egy deci frissen facsart grépfrútlében 50 kalória van.

Fogyj folyadékkal!

A súlyvesztéshez nélkülözhetetlen a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel. Az azonban cseppet sem mellékes, hogy mivel oltod a szomjad. Lapozd át az alábbi galériát, és adunk pár jó ötletet.

Ezt is szeretjük