Hasra hízol? Heti 2 kiló mínusz a zsírbontó grépfrútdiétával
A grépfrútdiéta segít megszabadulni a plusz kilóktól. Próbáld ki mintaétrendünket!

Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

Nőies egészruhák telt alakra, amik a kabát alatt sem mutatnak tömzsinek: alakformáló fazonok, árakkal »

Ez a nőies retró frizura okozta idén a legnagyobb meglepetést: nem, ez már nem az a focistahaj »

Nem tökéletes a testük, de elfogadták önmagukat: leszámoltak a megfelelési kényszerrel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Napi egy alma az orvost távol tartja, szól a mondás, de ugyanez akár a grépfrútról is elmondható. Már napi egy grépfrúttal is sokat tehetsz az egészséged védelme érdekében, sőt, a fogyókúrádat is megtámogathatod vele.

A sokoldalú gyümölcs C-vitamin-, magnézium-, kálium- és magas rosttartalmának köszönhetően könnyen leszámol a plusz kilókkal, persze a sikerhez az edzést sem szabad elhanyagolni.

Csodás grépfrút

A grépfrút kesernyés íze miatt nem éppen a legkedveltebb citrusféle. Pedig C-vitamin- és magnéziumtartalma kiemelkedően magas: mind a fehér, mind a piros grépfrút száz grammjában 40 milligramm C-vitamin található, melynek nagy szerepe van a zsírbontásban.

Rosttartalma szintén segít a fogyásban, hiszen salaktalanítja a szervezetet és a beleket, így serkentve az emésztési folyamatokat.

A rostoknak egyébként koleszterincsökkentő hatása is van, ami által a szív- és érrendszeri betegségek is kisebb valószínűséggel alakulnak ki.

A gyümölcs - káliumtartalmának hála - a hastájékon megrekedt sejtközi víztől is segít megszabadulni, hiszen az ásványi anyag köztudottan vízhajtó hatású.

Edzésterv

Természetesen a fogyókúra sikeréhez szükség van egy jól megkomponált feszesítő-erősítő edzéstervre is, melyet Czanik Balázs segítségével most te is végigcsinálhatsz.

Mintaétrend

A mintaétrend csak útmutató, ha az étkezések között megéhezel, bármilyen gyümölccsel vagy magfélével csillapíthatod az éhségedet. Ha viszont a grépfrútot túl keserűnek találod, és nem szeretnéd magában fogyasztani, akkor facsard bele fél liter vízbe limonádéképpen. A lényeg, hogy ne cukrozd meg.

1. nap

Reggeli: két lágy tojás, egy kis pohár élőflórás kefir, egy grépfrút.
Tízórai: egy bögre zöld tea, két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt sárgarépa.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy adag görögsaláta.

2. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, két szelet pulykamellsonka, egy paradicsom.
Tízórai: egy grépfrút.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, egy bögre tonhalas tésztasaláta.
Uzsonna: egy bögre 100%-os almalé.
Vacsora: egy adag zöldségleves.

3. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy marék bogyós gyümölccsel, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 20 dkg grillezett halfilé, egy bögre barna rizs, kevés párolt zöldség.
Uzsonna: egy grépfrút.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel.

Ezt is szeretjük