Örökölt hízáshajlam ellen: 11 tápanyag, ami visszafogja a túlsúly génjeit
Rendszeres fogyasztásuk tartós karcsúságot biztosít.

genek
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Sok mindenre jó a teafaolaj, de nem mindegy, hogy használod »

5 nőies, könnyen elkészíthető frizura szemüvegeseknek »

Annyira megváltozott Bella Hadid, hogy sokan nem hiszik el, hogy nem plasztikáztatott »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hízáshajlam összetett genetikai háttérrel rendelkezik. Szinte mindenki örököl különböző mennyiségben olyan géneket, amelyek növelik a valószínűségét annak, hogy túlsúlyossá válik. 

A genetikai hízáshajlamot azonban tudatos táplálkozással és néhány fontos tápanyag rendszeres bevitelével tökéletesen vissza lehet fogni. Megfelelő étkezés mellett akár az is leélheti karcsún az életét, aki kifejezetten hízásra hajlamos.

Genetikai hízás ellen

Ismerj meg 11 fontos tápanyagot, melyek képesek kordában tartani a hízás génjeit! Eláruljuk, melyiket milyen ételekben találod, mely listában - nem meglepő módon - csupa olyan táplálék szerepel, amelynek fogyasztását a fogyni vágyók számára is gyakran ajánlják. Ezek ugyanis nemcsak a karcsúság megőrzésében, de a fogyásban is segítségedre lehetnek.

Ezt is szeretjük