5 nap, 3 kiló
Villámgyors joghurtkúra
Számtalan módszert kipróbáltál, de nem indul be a fogyás? Lassú emésztés kíséri mindennapjaidat? Diétánk segít.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Már szinte minden diétát és praktikát kipróbáltál, ám a vágyott karcsúság sehol nincs? Próbálkozásaid csak akkor járnak eredménnyel, ha bélfunkcióid szabályosan működnek, tehát, ha hosszú ideje fogyókúrázol eredménytelenül, vagy épp most szeretnéd elkezdeni, elsőként ezen a területen kell orvosolnod az esetleges problémákat.

A bélrendszerben nagyszámú jótékony baktérium gondoskodik a tápanyagok hatékony felszívódásáról, a méreganyagok eltávolításáról. Ha az összhang kibillen, a bélflóra nem képes ellátni ezt a feladatot. Ha hosszú ideig rendszertelenül táplálkoztál, túl sok cukrot és zsírt fogyasztottál, emellett szinte állandó stresszben éled mindennapjaidat, könnyen lehet, hogy szervezeted segítségre szorul az egyensúly helyreállításához. Erre kitűnő megoldást kínál a joghurt.

Barátságos védőbástyák

A joghurtban található pre- és probiotikumok olyan baktériumfajták, melyek regenerálják a károsodott bélflórát. Hatásukra csökken a káros anyagok termelődése a szervezetben, a felhalmozódott salakanyagok eltávolítása pedig eredményesebbé válik.

Amellett, hogy segítségükkel a plusz kilóktól is megszabadulhatsz - öt nap alatt akár két-három kilótól -, energiaszinted is látványosan emelkedik majd, hiszen nem terhelnek többé a mérgező elemek. Immunrendszered is aktívabban működik, könnyebben szembeszáll majd a vírusokkal. A hasmenésnek és a székrekedésnek is búcsút mondhatsz, a joghurt baktériumai ugyanis biztosítják a kiegyensúlyozott emésztést. Javul a tápanyagok felszívódása is, így nem érzel majd késztetést többletkalóriák elfogyasztására. Bélrendszered pedig tiszta utat nyit a táplálék haladása előtt, így minden összetevő a megfelelő helyre jut, ahelyett, hogy zsírsejtekbe ágyazódna.

Zsírbontás felsőfokon

A tejben található aminosavak zsírbontó képessége a savanyítás hatására megsokszorozódik, ami hozzájárul az izomszövet építéséhez, így elősegíti a további kalóriafelhasználást. A joghurt magas kalcium- és proteintartalma javítja az anyagcsere-működést, és segít az erős csontozat kialakításában is.

Bár a súlytöbblettől való megszabadulás önmagában is koleszterinszint-csökkentő hatással bír, a tejsavbaktériumok fokozzák mindezt: szinte felfalják a tejben lévő káros koleszterint, és a szervezetedben való koleszterinképződést is gátolják. A joghurttal emellett - magas fehérjetartalma miatt - a teltségérzés kialakulását is könnyen elérheted.

Vitaminok az erőnlétért

A joghurtalapú kúra során energiád sem hagy el, sőt, még a sportoláshoz is könnyen megjöhet a kedved, köszönhetően többek között a joghurtban található értékes tápanyagoknak. A C-vitamin lebomlása csökken a savanyú közegben, emellett a B-vitaminok is tovább fokozzák a joghurt izomtömeg-növelő és regeneráló erejét.

A tejcukor mindemellett különleges hatással járul hozzá egészségedhez: segíti a kalcium felszívódását, és csökkenti a szívbetegségek kockázatát. A tejjel ellentétben ezt a frissítő táplálékot ráadásul az enyhe tejcukor-érzékenységben szenvedők is fogyaszthatják, hiszen az erjedés következtében a laktóz nagy része lebomlik.

Hogyan kövesd a diétát? 

  • A kúra öt napja alatt a joghurt lesz étrended alapja, ám változatossá teheted a sokféle kiegészítő táplálékkal.
  • Mindig a joghurt natúr változatát vásárold a cukrozott késztermékek helyett. Az édes ízről azonban így sem kell lemondanod, ha friss gyümölcsökkel és kevés mézzel készíted el.
  • Ha a kúra alatt elfog az éhségérzet, dúsítsd a joghurtos étkezéseket egy-egy evőkanál zabkorpával.
  • Mindig megbízható, élőflórás terméket válassz, a béltisztító hatás így sokszorosan érvényesül.
  • Ne feledkezz meg a bőséges folyadékfogyasztásról sem: napi 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea gondoskodik a tökéletes méregtelenítésről.
Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát öt napig tarthatod. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre joghurt két evőkanál málnával, három evőkanál müzlivel.
Tízórai: fél bögre joghurt, három darab zabpelyhes keksz.
Ebéd: 10 dkg csirkemell joghurtos-zöldfűszeres mártással, fél bögre barnarizs.
Uzsonna: egy bögre sárgarépalé.
Vacsora: fél bögre joghurt 15 dkg párolt zöldborsóval, két szelet pirított rozskenyér.

2. nap

Reggeli: egy bögre joghurt, két szelet lenmagos kenyér, 5 dkg sovány sajt.
Tízórai: gyümölcssaláta egy almából, egy őszibarackból, fél bögre joghurttal leöntve.
Ebéd: 10 dkg grillezett hal, két közepes főtt burgonya, fél bögre joghurt.
Uzsonna: fél bögre joghurt, egy körte.
Vacsora: 10 dkg párolt pulykamell, fél bögre joghurt, fél kígyóuborka.

Szakácskönyv egy kis extrával!

Mentes Anyu legújabb könyvét azoknak ajánljuk, akik egészségük érdekében vagy meggyőződésből különleges étrendet követnek, de azoknak is, akik csak inspirációt, új ízeket keresnek.

Most AJÁNDÉK üvegpalack és vászontáska is jár a könyv mellé!

Tekintsd meg ajánlatunkat,  kattints ide!

Promóció

3. nap

Reggeli: egy bögre joghurt egy kávéskanál mézzel, egy evőkanál zabkorpával, tetszőleges mennyiségű szőlő.
Tízórai: turmix egy őszibarackból, fél bögre joghurtból.
Ebéd: egy tányér zöldségleves, 10 dkg csirkemell, meggyszósz 10 dkg meggyből fél bögre joghurttal.
Uzsonna: egy bögre joghurtos sárgarépa-alma saláta.
Vacsora: 20 dkg párolt zöldbab 5 dkg reszelt sovány sajttal, fél bögre joghurttal leöntve.

4. nap

Reggeli: fél bögre joghurt, két szelet pirított rozskenyér, két szelet sovány sonka, két paradicsom.
Tízórai: fél bögre joghurt három szelet ananászkarikával.
Ebéd: egy bögre főtt durumtészta fél bögre joghurtból és 5 dkg reszelt sajtból készült mártással.
Uzsonna: két közepes őszibarack.
Vacsora: 10 dkg párolt hal, fél bögre zöldborsós főtt köles, fél bögre joghurt.

5. nap

Reggeli: fél bögre joghurt 10 dkg zsírszegény túróval, egy közepes, feldarabolt őszibarackkal.
Tízórai: fél bögre joghurt, három darab korpás keksz.
Ebéd: egy bögre joghurtos gyümölcsleves, 10 dkg csirkemell, egy közepes, héjában sült burgonya.
Uzsonna: fél kígyóuborka fél bögre joghurttal.
Vacsora: 10 dkg pulykamell, fél bögre joghurtos gombamártás.

OLVASD EL EZT IS!

aszalt barack
  • zsírégető táplálék
  • fogyasztó praktikák

10 zsírégető étel, amivel megkétszerezheted a fogyást

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

Ezt is szeretjük