9 diétás tésztaféle jó szénhidrátokkal: eltelítenek, és támogatják a fogyást
Szerencsére van élet a négytojásos száraztésztán túl is.

teljes kiorlesu teszta
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A tésztafogyasztás témaköre napjainkban is borzasztó vitatott a fogyókúrázók körében: valaki a legfőbb ellenséget látja benne, míg mások jóval előzékenyebbek, és időnként engednek a csábításnak. 

Mindenekelőtt fontos tisztázni, a tésztafogyasztás önmagában nem vezet túlsúlyhoz, ahogy teljes mellőzésével sem lesz egyik napról a másikra darázsderekad. A probléma, ahogy többnyire máskor is, a szénhidrát minőségével van. Egészen pontosan a finomított szénhidrátokkal - fehér liszt, kristálycukor -, melyek gyártása során eltávolítják az ételből a rostokat, ezáltal gyorsan megemelik a vércukorszintet, majd, amikor az újra leesik, kisvártatva farkaséhes leszel. 

Fogyókúrás tészták

Ha szeretnéd elkerülni az étvágynövelő hatást, akkor célszerű rostban és fehérjében gazdag szénhidrátforrások után nézni, mert ezek lassabban szívódnak fel, nem okoznak óriási kilengéseket a vércukorszintben, mégis laktatnak. Mutatunk egy sor olyan tésztahelyettesítőt, mely a fogyókúra során a legjobb barátod lesz.

Ezt is szeretjük